Κοσμογονικές αλλαγές επιφυλάσσει η Porsche για την επερχόμενη 4η γενιά Cayenne, η οποία όχι μόνο θα απαρνηθεί ολοκληρωτικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά θα επιμείνει στο μη «made in Germany» στάτους της υπάρχουσας.
Οι Cayenne μπορεί να κατασκευάζονταν στη Λειψία μέχρι το 2017, όμως ο ερχομός της τρίτης γενιάς σήμανε τη μετακόμιση στη Μπρατισλάβα, σε μια υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής του VW Group. Εκεί θα συνεχίσει να παράγεται και το νέο μοντέλο, καθότι το εν λόγω εργοστάσιο έχει δεχτεί πολλαπλές αναβαθμίσεις για να υποστηρίζει την συναρμολόγηση EVs. Ως αμιγώς τέτοιας τεχνοτροπίας που θα είναι η επόμενη Cayenne, δεν υπήρχε λόγος να γίνει αλλαγή στον τόπο κατασκευής. «Το εργοστάσιο στη Μπρατισλάβα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά τα τελευταία χρόνια και έχει λάβει πολλά βραβεία», δήλωσε ο Άλμπρεχτ Ράιμολντ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα της Porsche στην Porsche, ενώ συμπλήρωσε: «Η νέα Cayenne θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV που θα κατασκευαστεί εκεί, και είμαι σίγουρος πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι χαρακτηριστικό της ποιότητας Porsche».
Η μονάδα παραγωγής της Σλοβακίας είναι συνδεδεμένη με την Cayenne από την πρώτη κιόλας γενιά, πίσω στο 2002, καθώς εκεί κατασκευαζόταν το αμάξωμα. Στο ηλεκτρικό μέτωπο της Porsche τώρα, η Cayenne MK4 είναι τρίτη σε σειρά λανσαρισμάτων. Πρώτα θα δούμε τη Macan EV, το 2024, και μια χρονιά μετά τις νέες Boxster/Cayman. To μεγαλύτερο SUV του Τσουφενχάουζεν θα περάσει στην ηλεκτροκίνηση το 2026, ενώ μέσα στη φετινή χρονιά αναμένουμε την ανανέωση της υπάρχουσας γενιάς (από αυτή οι φώτο, κατά τη διάρκεια δοκιμών).