Με το γκάζι της παραγωγής πατημένο πηγαίνει η Ferrari, η οποία ανακοίνωσε το οργανόγραμμά της για την επόμενη τετραετία. Ένα οργανόγραμμα γεμάτο παρουσιάσεις νέων μοντέλων και ιστορικών λανσαρισμάτων για το Μαρανέλο.
Πρώτο και καλύτερο εκείνο του πρώτου SUV της εταιρίας: η Purosangue. Η πρεμιέρα ορίζεται για τον προσεχή Σεπτέμβρη, ενώ οι Ιταλοί ανακοίνωσαν επίσης πως το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό V12 και ο όγκος πωλήσεων θα καταλαμβάνει περίπου το 20% επί του συνόλου. Εξίσου ιστορική αναμένεται η πρεμιέρα του πρώτου ηλεκτρικού «Cavallino Rampante», που τοποθετείται στο 2025. Πέραν αυτών των δύο, στο διάστημα 2023-2026 περιμένουμε άλλες 13 Ιταλίδες, κάθε κατηγορίας και κλίμακας – μεταξύ των οποίων και ένα hypercar, που θα σημάνει την επιστροφή της Ferrari στα μεγάλα σαλόνια των αγώνων αντοχής.
Σίγουρη, για παράδειγμα, είναι η παρουσίαση αντικαταστάτη για την SF90 Stradale, ο οποίος επίσης θα είναι plug-in υβριδικός. Η σειρά Icona δεδομένα θα δει καινούργιες προσθήκες, ενώ δεν αποκλείεται η διαδοχή των F8 Tributo και 812. Σύμφωνα με το Μαρανέλο, μέχρι το 2026 μόνο το 40% των Ferrari θα κινούνται από αμιγώς θερμικά μοτέρ. Το 55% θα αφορά υβριδικά σύνολα και το 5% ηλεκτρικά, οπότε πιθανότατα το πρώτο EV από τη Μόντενα να διατίθεται σε περισσότερες της μίας έκδοσης. Οι αναλογίες θα αλλάξουν δραστικά μέχρι το 2030, με το ποσοστό των αμιγώς Μ.Ε.Κ. να πέφτει στο 20% και τα αντίστοιχα των υβριδικών – ηλεκτρικών να ανεβαίνουν στο 40% έκαστο. Ενδεικτικά, το 2021 το 80% των πωλήσεων αφορούσαν θερμικούς κινητήρες και μόλις το 20% υβριδικούς.