O εξηλεκτρισμός του VW Group περνάει από την πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive), η οποία έχει δώσει πάνω από 670.000 οχήματα από το 2019 (εκ των οποίων οι 500.000 μοντέλα ID.), όταν και έκανε πρεμιέρα με το ID.3. Ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός επιβάλλει εξέλιξη, με την MEB+ να έρχεται και να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία, μαζί με ταχύτερες φορτίσεις.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας, «ώστε να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες αυτής της επιτυχημένης πλατφόρμας και να διασφαλίσει ότι θα παραμείνει ανταγωνιστική». Η αρθρωτή αρχιτεκτονική δίνει στη VW ελευθερία στο σχεδιασμό διαφόρων μοντέλων πολλών κατηγοριών, ενώ η τοποθέτηση των μπαταριών στο δάπεδο και ανάμεσα στους δυο άξονες δημιουργεί περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Το ID.3, για παράδειγμα, προσφέρει ίδια ευρυχωρία με το Passat, αλλά σε διαστάσεις Golf .
Σύμφωνα με το Βόλφσμπουργκ, η βελτιωμένη πλατφόρμα MEB+ θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία 700 χλμ. και θα μπορεί να υποστηρίξει ταχύτητες φόρτισης 175-200 kW. Η αναβαθμισμένη διάταξη θα χρησιμοποιεί κυψέλες νέας γενιάς στις μπαταρίες, προκειμένου να επιτύχει τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, ενώ η VW αναφέρει επίσης πως θα υπάρξουν βελτιώσεις στην ψηφιακή υποδομή του πατώματος, η οποία θα σηματοδοτήσει άλματα προόδου στις λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Ο αριθμός των αυτοκινήτων με βάση τη MEB επίσης θα αυξηθεί στα επόμενα χρόνια. Η VW σχεδιάζει να λανσάρει 10 νέα μοντέλα έως το 2026, σε όλες τις κατηγορίες: από επιδόσεων μέχρι premium, ενώ πρωταρχικός στόχος της «ΦαουΒε» είναι το λανσάρισμα ενός νέου βασικού μοντέλου, με αρχική τιμή στις 25.000 ευρώ.