Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε την διαφορά στην ανάπτυξη της βιομηχανίας μεταξύ ημών και Τούρκων. Άλλη μία απόδειξη -και έμμεσο πλέγμα για εμάς- είναι η προοπτική της VW, για ανέγερση μονάδας παραγωγής στην γείτονα.
Δείτε ακόμα: Το νέο σήμα της VW. Πως σας φαίνεται; (+video)
Τα εργοστάσια της «ΦαουΒε» στην Γερμανία προσανατολίζονται στην εξέλιξη και κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Οπότε η VW θα πρέπει να επαναδιανείμει την συναρμολόγηση βενζινοκίνητων και ντίζελ σε νέες εγκαταστάσεις. Οι Γερμανοί εξέταζαν 5 χώρες για την κατασκευή νέου εργοστασίου. Φυσικά η Ελλάδα δεν ήταν μέσα σε αυτές. Σύμφωνα με την Hurriyet, στον «τελικό» προκρίθηκαν η Τουρκία και η Βουλγαρία. Σύμφωνα, τώρα, με την Frankfurter Allgemeine Zeitung τον προηγούμενο μήνα επισκέφθηκε τους Τούρκους ο CEO του γερμανικού κολοσσού, προκειμένου να εξετάσουν το υλικοτεχνικό υπόβαθρο για το νέο project στην περιοχή της Μανίσα (ελληνιστί Μαγνησία Μ. Ασίας).
Κατά τις ίδιες πηγές, δε, ο Herbert Diess συναντήθηκε με αξιωματούχους της τουρκικής κυβέρνησης για να συζητήσουν τις προοπτικές μελλοντικής συνεργασίας μεταξύ των δυο πλευρών.
Διαβάστε επίσης: Τέλη του έτους έρχεται το νέο VW Golf!
Η Τουρκία φαντάζει ως το φαβορί για την επιλογή της VW, καθώς οι γείτονες έχουν την εμπειρία και την τεχνογνωσία στην κατασκευή αυτοκινήτων, μιας και πολλές εταιρίες (μεταξύ των οποίων οι Fiat, Honda και Toyota) διαθέτουν εργοστάσια εκεί. Κατά πάσα πιθανότητα, και σε περίπτωση που το εγχείρημα προχωρήσει, η νέα μονάδα θα αναλάβει την κατασκευή των περισσότερων crossover του Ομίλου (SEAT Ateca/Arona, Skoda Karoq/Kamiq και VW T-Cross/T-Roc συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες να γίνουν «Made in Turkey») και υπολογίζεται πως θα κοστίσει κοντά στα 2,3 δις ευρώ.