Πριν 56 χρόνια, η VW ανέλαβε ενεργό ρόλο στα τεκταινόμενα της Audi. Αρχικά, απέκτησε το 50% της φίρμας από την Daimler-Benz. Στην πάροδο των ετών και ενόσω το Βόλφσμπουργκ μετατρέπονταν σε πρωτεύουσα της εγχώριας, αλλά και ευρωπαϊκής, αυτοκινητοβιομηχανίας, το ποσοστό του στο Ίνγκολσταντ έφτασε στο 99,64%. Πλέον, κατέχει και το εναπομείναν 0,36%!
Δείτε ακόμα: Πόσα οχήματα χωράει το νέο LNG πλοίο της VW;
Κατ’ αυτό τον τρόπο, η «ΦαουΒε» αναλαμβάνει και τυπικά πλήρως τον έλεγχο των «τεσσάρων κύκλων», αγοράζοντας τις 152.749 μετοχές που απέμεναν στην Audi AG. Κίνηση που δεν γίνεται τζάμπα, βέβαια, καθώς η είδηση για την εξαγορά κυκλοφόρησε στους χρηματοοικονομικούς κύκλους και ανέβασε την τιμή της μετοχής στα 1.551 ευρώ, από περίπου 1.000 που ήταν μέχρι πρότινος. Σχεδόν 48% πάνω, δηλαδή. Όχι ότι τα 237 εκατ. ευρώ που απαιτούνται εν συνόλω, αποτελούν πρόβλημα για την VW. Παρόλα αυτά, η Audi έχει φωνή στο Group. Και βροντερή μάλιστα, όπως απέδειξε η «πόρτα» που έριξε στη VW όταν της ζητήθηκε ο 2.5άρης TFSI του RS 3 για το νέο Golf R.
Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα βγάζει ένα Audi A3 1.8Τ 20ετίας;
Η συμφωνία αναμένεται να επικυρωθεί/επισημοποιηθεί τον επόμενο μήνα ή τον Αύγουστο, όταν θα πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Audi. Αξίζει να σημειωθεί πως οι ανακατατάξεις στο VW Group εκτείνονται και σε άλλα επίπεδα, καθώς πρόσφατα ο CEO της VW και ολόκληρου του Group, Herbert Diess, απομακρύνθηκε από την «μεγάλη καρέκλα» της VW, διατηρώντας ωστόσο αυτή σε ολόκληρο τον όμιλο. Στη θέση του τοποθετήθηκε ο Ralf Brandstaetter, στον απόηχο της σύγκρουσης μεταξύ Diess και εργατικών σωματείων για περικοπές θέσεων.