Η Toyota επιβραδύνει τους ρυθμούς παραγωγής των εργοστασίων της, σε μια προσπάθεια εξασφάλισης υγιούς περιβάλλοντος εργασίας και διασφάλισης στην ποιότητα των προϊόντων.
Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει βάλει στο φουλ της μηχανές των μονάδων συναρμολόγησης, προκειμένου να ισοσταθμίσει τις ελλείψεις που είχαν προκληθεί στην αρχή της χρονιάς, λόγω του γνωστού προβλήματος με τα μικροτσίπ. Αρχικός σκοπός της Toyota ήταν η κατασκευή άνω των 900.000 οχημάτων μηνιαίως για τους προσεχείς μήνες, ωστόσο αποφασίστηκε η θέσπιση πλαφόν στις περίπου 800.000 μονάδες, για το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου. Κίνηση που, σύμφωνα με τους ίδιους, «αποσκοπεί στην εξασφάλιση της υγείας του εργατικού μας δυναμικού, θέτοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την ποιότητα, παρά την ποσότητα εις βάρους της δυναμικής των εργοστασίων και της ευμάρειας των εργαζομένων μας. Το οργανόγραμμα παραγωγής θα εξετάζεται τόσο σε μηνιαία, όσο και τριμηνιαία βάση».
Η Toyota αναγνωρίζει πως λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, της ρευστής κατάστασης λόγω κορωνοϊού και διαφόρων άλλων απρόσμενων παραγόντων (βλέπε πόλεμος Ρωσίας-Ουκρανίας) είναι πολύ δύσκολη η κατάρτιση μακρόπνοων σχεδίων παραγωγής. Δεν αποκλείεται, δε, η μηνιαία δραστηριότητα να κατέβει ακόμα χαμηλότερα. Η μείωση στον παραγόμενο αριθμό οχημάτων θα έρθει μέσα από επιλεγμένες παύσεις συγκεκριμένων μονάδων (συνήθως 2 ημερών), όπως των Tsutsumi και Tahara στο Αΐτσι, του Miyata στο Κιάσου και του εργοστασίου της Toyota Motor East Japan, στο Ιγουάτε – το τελευταίο μάλιστα, θα σταματήσει για 9 μέρες δυο γραμμές παραγωγής. Τέλος, επίσης δυο μέρες θα πάρουν «ρεπό» οι εγκαταστάσεις στου Φουτζιμάτσου.