Η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να κινείται ολοταχώς προς την ηλεκτροκίνηση, όμως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και, δη, οι ατμοσφαιρικοί έχουν ακόμα μέλλον για τη Stellantis!
O πολυεθνικός κολοσσός ανακοίνωσε μια σημαντικότατη επένδυση 24,7 εκατ. δολαρίων (23,6 εκατ. ευρώ) στο εργοστάσιο του Τρέντον, στο Μίσιγκαν, που συναρμολογεί τον 3.6 V6 Pentastar. Το εν λόγω μοτέρ χρησιμοποιείται ευρέως σε μια σειρά οχημάτων από τις Ram, Chrysler, Dodge και Jeep, εξυπηρετώντας συνήθως ως η βασική επιλογή στη γκάμα ενός μοντέλου (Chrysler 300 και Dodge Challenger, για παράδειγμα). Γενικότερα προσφέρεται σχεδόν σε κάθε μοντέλο αμερικανικής εταιρίας της Stellantis, αποδίδοντας 305 ίππους και 365 Nm στην καλύτερη μορφή του.
Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2011 και υπεβλήθη σε εκτενή αναβάθμιση το 2016, με την επένδυση της Stellantis να δείχνει πως έχει ακόμα μπροστά του αρκετά χρόνια. Η μεγάλη επένδυση στην παραγωγή βενζινοκινητήρων έρχεται κόντρα στο ρεύμα των αυτοκινητοβιομηχανιών, εκ των οποίων η συντριπτική πλειονότητα έχει αφήσει στο παρελθόν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Τα υπερτροφοδοτούμενα πλέον αποτελούν τη νόρμα, με την κατεύθυνση πια να δείχνει ξεκάθαρα εξηλεκτρισμό είτε μέσω υβριδικής, είτε μέσω αμιγούς ηλεκτρικής τεχνολογίας. Νωρίτερα φέτος, η Stellantis ανακοίνωσε το σχέδιο Dare Forward 2030, στοχεύοντας σε 100% πωλήσεις EV στην Ευρώπη και 50% πωλήσεις EV στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το 2030.