Από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Renault ήταν αυτή που βρέθηκε στην πιο δυσχερή θέση όταν ξεκίνησε ο πόλεμος στην Ουκρανία και άρχισαν οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Οι Γάλλοι δεν μπορούσαν απλά να αποσυρθούν από την εκεί αγορά, ούτε να κλείσουν εργοστάσια, καθώς πέρα από την εμπορική σημασία της ρωσικής αγοράς, υπάρχει και ένα 68% μετοχών στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Η λύση για την AvtoVAZ βρέθηκε, αλλά απέχει από το να χαρακτηριστεί ως «ιδανική».
Για την ακρίβεια, αποτελεί τον ορισμό της λύσης ανάγκης. Οι Γάλλοι αποφάσισαν να μεταβιβάσουν το πλειοψηφικό πακέτο της AvtoVAZ στο αυτοκινητικό κέντρο ερευνών NAMI, που μεταξύ άλλων είναι υπεύθυνο για τη συναρμολόγηση του Aurus Senat, έναντι του συμβολικού ποσού του 1 ρουβλίου! Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής οχημάτων στη Ρωσία, δηλαδή, άλλαξε χέρια για μόλις 0,013 ευρώ! Η Renault διατηρεί δικαίωμα επανάκτησης εντός 5 ή 6 ετών, όμως σύμφωνα με το Ρώσο υπουργό Εμπορίου θα πρέπει να βάλει σαφώς βαθύτερα το χέρι στην τσέπη: «Αν στο μεσοδιάστημα κάνουμε επενδύσεις, θα ληφθούν υπόψη στο τελικό ποσό επαναγοράς. Δεν πρόκειται να κάνουμε δώρα».
Μαζί με τη μεταφορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών στο NAMI, το εργοστάσιο της Renault στη Μόσχα (που κατασκευάζει και Nissan) περνάει στον έλεγχο της διοικούσας αρχής της πόλης. Η επένδυση των Γάλλων στη μητρική της Lada ξεκίνησε το 2008, με την απόκτηση του 25% έναντι περισσότερων από 1 δις δολαρίων. Η γαλλική φίρμα συνέχισε να διευρύνει το μερίδιό της, απορροφώντας πλήρως τη ρωσική το 2017. Κατά συνέπεια, οι Γάλλοι έμειναν περισσότερο εκτεθειμένοι από κάθε άλλη δυτική επιχείρηση, όχι απλά αυτοκινητοβιομηχανία, όταν ξεκίνησε η επιβολή κυρώσεων στη Ρωσική Ομοσπονδία.