Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (battery EV – BEV) διαφαίνονται ως οι μελλοντικοί ηγέτες των μεταφορών, ωστόσο η Honda δεν προτίθεται να εγκαταλείψει ακόμα τις κυψέλες καυσίμου. Η παραγωγή ηλεκτρισμού με καύση υδρογόνου είναι στο νου αρκετών κατασκευαστών, μεταξύ των οποίων οι BMW και Toyota, όπου προστίθεται επισήμως και η φίρμα από το Τόκιο.
Οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν την εξέλιξη ενός υδρογονοκίνητου ηλεκτρικού μοντέλου (fuel cell EV – FCEV) με βάση το νέο CR-V, που θα κατασκευάζεται στο Performance Manufacturing Center του Οχάιο. Στη μονάδα παραγωγής, δηλαδή, που εγκαινιάστηκε το 2016 και είναι υπεύθυνη για τη συναρμολόγηση των εκδόσεων PMC μοντέλων της Acura, των αγωνιστικών του τμήματος εξέλιξης Honda Performance Development και μέχρι πρότινος, το NSX. Με άλλα λόγια, δραστηριοποιείται στην κατασκευή ειδικών αυτοκινήτων χαμηλού όγκου παραγωγής, όπως ακριβώς το επερχόμενο FCEV.
Η Honda δεν είναι η πρώτη φορά που ανακατεύεται με το υδρογόνο, καθώς το πρώτο της σχετικό μοντέλο είχε παρουσιαστεί 20 ολόκληρα χρόνια πριν. Το FCX έκανε πρεμιέρα το 2002 και το τρία χρόνια αργότερα είδε τη δεύτερη γενιά του. Έπειτα από ένα τριετές διάλειμμα, επέστρεψε το 2008 ως FCX Clarity. Έμεινε στην αγορά μέχρι το 2014, πριν ακόμα ένα διετές διάλειμμα. Το 2016 πραγματοποίησε το τρίτο του comeback, ως σκέτο Clarity, και έμεινε μαζί μας μέχρι πέρσι. Ο διάδοχος θα σπάσει την παράδοση της διακοπής των δυο χρόνων, καθώς θα επανέλθει μετά από τρία χρόνια.
Το 2024 περιμένουμε το υδρογονοκίνητο CR-V, ως μέρος του σχεδίου της Honda για πωλήσεις μόνο ηλεκτρικών (BEVs και FCEVs) μέχρι το 2040.