Το αγοραστικό έχει μιλήσει προ πολλού: SUVs και πάλι SUVs. Κάτι που σημαίνει πως άλλοτε κυρίαρχες κατηγορίες, όπως τα σεντάν και τα MPVs, σιγά σιγά αποσύρονται. Η Citroen είναι η τελευταία που μπαίνει σε αυτό το «ταμείο συνταξιοδότησης», καταργώντας το Grand C4 SpaceTourer και τερματίζοντας μια πολυμορφική παράδοση σχεδόν 30 χρόνων.
Το 1994, η γαλλική εταιρία παρουσίασε το Evasion και το κράτησε στην παραγωγή μέχρι το 2002, πουλώντας πάνω από 180.000 κομμάτια. Το μεγαλύτερο C8 ανέλαβε τα ηνία την ίδια χρονιά και έμεινε στην αγορά ακόμα περισσότερο: 12 ολόκληρα χρόνια. Διάστημα στο οποίο κατάφερε να ταξιδέψει 150.000 οικογένειες, παραχωρώντας τη θέση στα C4 Picasso και Grand C4 Picasso 2ης γενιάς, το 2013. Η πρώτη γενιά είχε παρουσιαστεί από το 2006, εξελισσόμενη το 2018 στα C4 SpaceTourer και Grand C4 SpaceTourer. To μικρότερο μοντέλο αποχώρησε το 2020 και σήμερα, 2 χρόνια μετά και 28 συνολικά από το πρώτο MPV με σήμα το λοχιόσημο, ανακοινώθηκε το τέλος της παραγωγής για το 7θέσιο C4 SpaceTourer.
Φυσικά, αφήσαμε για το τέλος την πιο επιτυχημένη πολυμορφική έκφανση των Citroen: το ασύλληπτα δημοφιλές στα ντουζένια του, Xsara Picasso! Η MPV εκδοχή του γαλλικού μικρομεσαίου έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 1999, κατακτώντας την αγορά άμα τη αφίξει του. Μόνο τη χρονιά εκείνη, πουλήθηκαν περισσότερες από 180.000 μονάδες. Το Xsara Picasso έγινε ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα της εποχής, μένοντας στην γκάμα του Γάλλου κατασκευαστή μέχρι το 2012. Ο απολογισμός; Ούτε λίγο – ούτε πολύ, 1,76 εκατ. ταξινομήσεις!
Συνολικά για τα βιβλία της Citroen, η καλύτερη χρονιά από πλευράς MPV ήταν το 2007, όταν κατάφερε να διαθέσει 115.000 Xsara Picasso και άλλες 215.000 C4 Picasso.