Τα ρομπότ χρόνια τώρα έχουν αναλάβει τη συναρμολόγηση των αυτοκινήτων, με τις περισσότερες διαδικασίες παραγωγής να είναι αυτοματοποιημένες. Ο ποιοτικός έλεγχος είναι ένα από τα τελευταία οχυρά του ανθρώπινου παράγοντα, ο οποίος ελέγχει δια οράσεως και αφής τους αρμούς, τη βαφή και το γενικότερο φινίρισμα. Η BMW δηλώνει πως είναι η πρώτη στον κόσμο, που μεταβιβάζει και αυτό το στάδιο στις μηχανές.
To εργοστάσιο στο Regensburg έχει το προνόμιο της συγκεκριμένης καινοτομίας, διαθέτοντας αυτοματοποιημένο και ψηφιοποιημένο έλεγχο ποιότητας. Τα ρομπότ ελέγχουν και ψηλαφούν τα πάνελ για ανομοιομορφίες, διορθώνοντάς τες αυτόματα αν τυχόν εντοπίσουν κάποια. Μια οθόνη προβάλλει ασπρόμαυρες ρίγες στα πάνελ, τα οποία στη συνέχεια σκανάρονται από κάμερα για παρουσία ανωμαλιών. Ο υπεύθυνος υπολογιστής αποθηκεύει τη θέση, το σχήμα και το βάθος της ανομοιομορφίας, αναπαριστώντας το κομμάτι σε τρισδιάστατο μοτίβο.
Στη συνέχεια, μια τετράδα ειδικά διαμορφωμένων βραχιόνων αναλαμβάνουν την επιδιόρθωση του σφάλματος, τρίβοντας το προβληματικό σημείο και ξαναπερνώντας το βαφή και βερνίκι. Διαδικασία που, σύμφωνα με τη BMW, μειώνει σημαντικά το χρόνο της εργασίας και εξασφαλίζει άμεμπτα αποτελέσματα. Ωστόσο, οι μηχανές δεν μπορούν να κάνουν ακόμα όλη τη δουλειά. Τις άκρες των πάνελ και τους αρμούς δεν μπορούν να τους εξετάσουν με ακρίβεια, ούτε τα κενά όπου εφαρμόζουν οι πόρτες (και επηρεάζουν την ηχομόνωση) ή τις τάπες βενζίνης. Η συνολική αξιολόγηση και εν τέλει η έγκριση, ακόμα θέλουν εργάτες για να υλοποιηθούν. Προς το παρόν, δηλαδή, οι άνθρωποι εξακολουθούν να παίζουν σημαντικότατο ρόλο στον έλεγχο ποιότητας, ακόμα και σε μια γραμμή παραγωγής που πρωτοπορεί ρομποτικά σε παγκόσμια κλίμακα.