«Ουδέν κρυπτόν» υπό τις ελλείψεις εξαρτημάτων, από τις οποίες δεν εξαιρείται ούτε η Chevrolet Corvette. Το αμερικανικό supercar αποτελεί την τελευταία προσθήκη στη μακριά λίστα μοντέλων, που έχουν βιώσει παύσεις παραγωγής λόγω βιομηχανικής ανεπάρκειας.
Το εργοστάσιο στο Κεντάκι είναι υπεύθυνο για τη συναρμολόγηση της «Κορβέτας» εδώ και σχεδόν 40 χρόνια. Το 1984 άνοιξε τις πύλες του για την τότε νέα C4 και μέχρι σήμερα, δίνει μορφή σε ένα από τα τοτέμ της αμερικανικής -κι όχι μόνο- αυτοκίνησης. Για μια εβδομάδα, ωστόσο, θα χρειαστεί να κάνει διάλειμμα, καθότι δεν υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός ανταλλακτικών. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της General Motors στο Automotive News, η έλλειψη δεν αφορά τα μικροτσίπ. Άλλος εκπρόσωπος, σε διαφορετικό ύφος, συμπλήρωσε πως «η αλυσίδα των προμηθευτών μας, μαζί με τις ομάδες κατασκευής και μηχανολογίας εργάζονται πυρετωδώς, ώστε να αντιμετωπίσουν τυχόν περαιτέρω ζητήματα στην παραγωγή, που μπορεί να προκληθούν λόγω της μεγάλης ζήτησης των προϊόντων μας».
Η παραγωγή διακόπηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα και σύμφωνα με τις τρέχουσες εκτιμήσεις, αναμένεται να ξαναρχίσει τη Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου. Το εργοστάσιο του Κεντάκι έχει αυτή τη στιγμή πάνω από 1.300 εργαζόμενους και κατασκευάζει τις Corvette Stingray και Z06. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στη C8, καθώς η ίδια εβδομαδιαία διακοπή είχε σημειωθεί και τον περασμένο Αύγουστο «λόγω προσωρινού προβλήματος προμήθειας ανταλλακτικών».
Μιλώντας για πέρσι, η μονάδα παραγωγής του Bowling Green παρήγαγε 25.831 Corvette το 2022, σημειώνοντας ελαφριά κάμψη σε σχέση με το ’21 (26.139 μονάδες). Το 2020, που ήταν και το πρώτο έτος παραγωγής της 8ης γενιάς ‘Vette, βγήκαν από τις πύλες 20.638 κομμάτια. Φέτος, και παρά τα προσωρινά προβλήματα, οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πάνω από 26.000 αντίτυπα, τοποθετώντας τη συνολική παραγωγή της τετραετίας στην περιοχή των 99.000 μονάδων.