Το Toyota Yaris είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο των Ελλήνων, όπως άλλωστε αποδεικνύεται χρόνια τώρα από την πρωτιά του στις πωλήσεις. Το νέο Yaris συνεχίζει αυτή την πορεία, όμως η μεγάλη ζήτηση σε συνδυασμό με τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, έχουν δημιουργήσει αναμονές αρκετών μηνών στις παραδόσεις. Γεγονός που σε συνδυασμό με τη δημοτικότητά του, έχουν ωφελήσει όσους πουλάνε με μεταχειρισμένα Yaris, οι οποίοι… τρίβουν τα χέρια τους.
Yaris ελαφρώς μεταχειρισμένα με λίγα χιλιόμετρα και μήνες από την πρώτη τους ταξινόμηση, πωλούνται μέχρι και 3.000 ευρώ ακριβότερα από τα εντελώς καινούργια! Παράλληλα, το προγενέστερο Yaris 1.5 Hybrid 100 hp προσφέρεται στις τιμές που είχε πριν από μια 5ετία για παράδειγμα. Tο ίδιο ισχύει για το Yaris με τον 1.500άρη κινητήρα των 111 ίππων, όπως και για τα προηγούμενης γενιάς 1.000άρια Yaris των 69 ίππων. Μόνο με τον πετρελαιοκινητήρα 1.4 D-4D διατίθεται στις πιο λογικές τιμές, αφού μπορεί να βρει κανείς πολλά σε ένα εύρος μεταξύ 9.000-11.000 ευρώ (όσο το Yaris 1.0).
Καταρχήν το ντίζελ μηχανικό σύνολο των 1.364 κ.εκ. έχει μεικτή πραγματική κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή πετρελαίου στα 1,810€/λτ., το κόστος είναι κάτι λιγότερο από 10€/100 χλμ. Το Yaris 1.0 λτ. VVT-i 69 PS καίει 6,3 λτ./100 χλμ., δηλαδή 12€/100 χλμ. (με τιμή βενζίνης 1,918€/λτ.). Όσο για το 1.5 Hybrid 100 hp, η μεικτή του κατανάλωση βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. (10,5 €/100 χλμ.). Στο υβριδικό θα πρέπει επίσης να υπολογιστεί ότι εφόσον πρόκειται για μεταχειρισμένο κάποιων ετών, ενδέχεται η μπαταρία (του υβριδικού συστήματος) να έχει χάσει μέρος της απόδοσής της.
Ο 1.4 D-4D των 90 ίππων και με τη ροπή των 205 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., εκτός από χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο, προσφέρει και σβέλτες επιδόσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.) και εν κινήσει. Εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και συνεργάζεται πολύ καλά με το 6τάχυτο επιλογέα με τις κοντές διαδρομές. Στο ανανεωμένο Yaris του 2014, πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές, είχαν γίνει βελτιώσεις στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις, για καλύτερη οδική συμπεριφορά και άνεση.
Το εσωτερικό του η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και αναβαθμίζεται από την ύπαρξη του μαλακού πλαστικού στη μπροστινή επιφάνεια του ταμπλό. Ανάλογα την έκδοση και τη χρονιά, στο κέντρο της κονσόλας φιλοξενείται σύστημα πολυμέσων με οθόνη 6,1 ή 7 ιντσών. Στα μείον η όχι και τόσο βολική θέση οδήγησης για όλους, λόγω της θέσης και ρυθμίσεων του τιμονιού. Όμως οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλύτεροι από του νέου Yaris, με το οποίο έχει ίδιας χωρητικότητας πορτ μπαγκάζ 286 λίτρων.