Σε όλα τα αυτοκίνητα το κάθε τι που φαίνεται αλλά και που δεν είναι ορατό με την πρώτη ματιά, υπάρχει για κάποιο λόγο και τίποτα δεν είναι τοποθετημένο τυχαία. Με τη καθημερινή χρήση και την κίνηση στους δρόμους εύλογα εμφανίζονται φυσιολογικές φθορές, κάποιες από τις οποίες μπορούν να επιδιορθωθούν πολύ απλά χωρίς εργαλεία ή τη συμβολή ενός ειδικού.
Κάτι που παρατηρείται με το πέρασμα των χρόνων είναι το ανομοιόμορφο κλείσιμο του καπό του κινητήρα και του χώρου αποσκευών. Από το εργοστάσιο οι αρμοί έχουν συνήθως σωστές αποστάσεις μεταξύ τους και ύψος (π.χ. με τα φτερά), αφού πριν βγει από τη γραμμή παραγωγής το αυτοκίνητο γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι με ανθρώπους ή μηχανήματα.
Η πόρτα του πορτμπαγκάζ λόγω του ότι χρησιμοποιείται περισσότερο χάνει τις αρχικές της ρυθμίσεις, ενώ σε αυτό συμβάλλουν και οι στρεβλώσεις που δέχεται κάθε αυτοκίνητο, ειδικά όταν περνάει συνέχεια από… βομβαρδισμένους δρόμους. Κάτι που φτιάχνεται εντός ελάχιστων λεπτών. Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Σηκώστε το καπό και εντοπίστε τους ελαστικούς ρεγουλατόρους (ρυθμιστές) που είναι τοποθετημένοι στις άκρες του αμαξώματος και σε ορατές θέσεις, εκεί που πατάει τόσο το εμπρός, όσο και το πίσω καπό.
Εάν στρίψετε το ρεγουλατόρο αριστερόστροφα (αντίθετα από τη φορά του ρολογιού), τότε αυτός μετακινείται προς τα πάνω, με αποτέλεσμα να κρατά το καπό πιο ψηλά. Στην αντίθετη περίπτωση, αν τον στρίψετε δεξιόστροφα, αυτός «κονταίνει» (μπαίνει πιο κάτω) και κρατά το καπό πιο χαμηλά.
Στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων τοποθετούνται δύο ή τέσσερις ρεγουλατόροι. Εσείς, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους ρυθμίσετε στο επιθυμητό ύψος, έτσι ώστε να έρθει το καπό στο ίδιο ύψος με τα υπόλοιπα πάνελ του αμαξώματος. Τόσο απλά χωρίς κανένα κατσαβίδι ή άλλο εργαλείο.