Οι αυτοματισμοί που διαθέτουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πλέον πολλοί και έχουν βασικό σκοπό να διευκολύνουν τον οδηγό. Ένα από αυτά τα συστήματα που συνεισφέρουν στην άνεση ειδικά στις καθημερινές μετακινήσεις με τα πολλά «σταμάτα – ξεκίνα» είναι το μπουτόν όπου αναγράφει «Auto Hold».
Ποιος είναι ο βασικός σκοπός χρήσης του; Το Auto Hold με το που πατιέται ασφαλίζει αυτόματα το όχημα κατά το σταμάτημα από ακούσια μετακίνηση. Με πολύ απλά λόγια, όταν για παράδειγμα είναι πλήρως σταματημένο στο φανάρι σε ανηφορικό δρόμο, ο οδηγός δεν χρειάζεται να έχει το πόδι του πατημένο στο πεντάλ του φρένου, μιας και το Auto Hold κρατάει το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο.
Το Auto Hold δεν είναι σε θέση να κρατήσει το όχημα υπό όλες τις συνθήκες, όπως π.χ. σε ολισθηρό έδαφος ή σε δρόμο με πολύ ανηφορική κλίση, όπου εκεί ενδέχεται να ενεργοποιηθεί το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Κατά το σταμάτημα, το όχημα ασφαλίζεται αυτόματα με το Auto Hold και τότε ανάβει η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός τότε μπορεί να αφήσει το πόδι του από το πεντάλ του φρένου. Με το που θα πατηθεί το γκάζι, τότε αμέσως το Auto Hold αυτόματα απασφαλίζεται. Θέλει ομαλό πάτημα στο γκάζι, για να μην κάνει απότομη εκκίνηση.
Ορισμένες από τις προϋποθέσεις για να λειτουργεί (εξαρτάται από τον κατασκευαστή), είναι να έχει κλείσει η πόρτα του οδηγού, ο κινητήρας να βρίσκεται σε λειτουργία ή να έχει απενεργοποιηθεί από το σύστημα Start/Stop και να μην έχει επιλεγεί η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Εφόσον πατηθεί μια φορά, τότε δεν χρειάζεται να ενεργοποιείται, κάθε φορά που το αυτοκίνητο σταματάει.
Στην περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να αφήσει το όχημα να κυλίσει (π.χ. όταν παρκάρει σε δρόμο με έντονη κλίση), τότε μπορεί να το απενεργοποιήσει, πατώντας το σχετικό μπουτόν. Άλλωστε σε αυτές τις περιπτώσεις βοηθά το σύστημα που επεμβαίνει για 2-3 δευτερόλεπτα στα φρένα και δεν αφήνει το αυτοκίνητο να τσουλήσει, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή κίνηση με το σήκωμα του χειρόφρενου.