Κάθε αυτοκίνητο δέχεται καθημερινά πολλές καταπονήσεις, οι οποίες με το πέρασμα του χρόνου αλλά και σε μια κακιά στιγμή, προκαλούν βλάβες και διάφορες δυσλειτουργίες. Οι γεμάτοι ανωμαλίες και λακκούβες δρόμοι, οι καιρικές συνθήκες και φυσικά ο τρόπος οδήγησης φθείρουν ζωτικά και αναλώσιμα μέρη κάθε μοντέλου. Τα λάστιχα, τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι ορισμένα από τα τμήματα ενός αυτοκινήτου που τραβάνε πολλά «μαρτύρια» και ταλαιπωρούνται, από την πιο κοντινή έως τη μακρύτερη διαδρομή.
Σε κάθε περίπτωση που εμφανίζεται ένα οποιοδήποτε πρόβλημα, υπάρχουν σημάδια που το μαρτυρούν. Αν ο οδηγός αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνει είναι να πάει αμέσως στο συνεργείο. Αν το αμελήσει θα επιδεινωθεί, που σημαίνει ότι να μεγαλώσει ή ζημιά, ενώ ενδέχεται να τίθεται και ζήτημα ασφαλείας.
Μια συνηθέστερη βλάβη που αργά η γρήγορα κάνει την εμφάνισή της, είναι το τρέμουλο στο τιμόνι. Πέρα από το γεγονός ότι είναι ενοχλητικό να πιάνεις ένα τιμόνι που τρέμει, αν δεν επιδιορθωθεί θα προκαλέσει μια σειρά από άλλες βλάβες, όπως είναι ανομοιόμορφη φθορά των ελαστικών, έως βλάβη στις αναρτήσεις και στα συστήματα διεύθυνσης και πέδησης.
Η πιο απλή και συνήθης αιτία που δημιουργεί το τρέμουλο και γίνεται εντονότερο μετά περίπου τα 120 χλμ./ώρα, είναι η ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας στο εσωτερικό ενός ελαστικού. Κοινώς χρειάζεται να γίνει ζυγοστάθμιση. Η στατική ανισορροπία προκαλεί την ανώμαλη κύλιση του ελαστικού και η δυναμική ανισορροπία προκαλεί πλευρική ταλάντωση και ισχυρό τρέμουλο του τροχού. Το πρόβλημα λύνεται εύκολα, με μια επίσκεψη σε ένα βουλκανιζατέρ, όπου με λίγα χρήματα θα λυθεί το πρόβλημα και το τιμόνι θα σταματήσει να τρέμει. Επίσης, ζυγοστάθμιση γίνεται κάθε φορά που αλλάζονται τα ελαστικά.
Αν μετά τη ζυγοστάθμιση το τιμόνι συνεχίζει να τρέμει, τότε η βλάβη μπορεί να οφείλεται σε στραβωμένα δισκόφρενα. Κάτι που μπορεί να γίνει στις περιπτώσεις υπερθέρμανσης ύστερα από έντονη καταπόνηση, ή όταν είναι ζεστές και το αυτοκίνητο περάσει από παγωμένο νερό (απότομη αλλαγή θερμοκρασίας). Στη χειρότερη περίπτωση που περνούν κραδασμοί και ακούγονται μεταλλικοί θόρυβοι, θα πρέπει να εξεταστεί το σύστημα διεύθυνσης και οι αναρτήσεις.