Μια από τις συνηθέστερες προσθήκες στα αυτοκίνητα τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι η τοποθέτηση φιμέ παραθύρων (ή αντηλιακών μεμβρανών, ορθότερα) για την προστασία των επιβατών από τις καυτές ακτίνες του ήλιου. Παράλληλα βοηθούν στο να μην καίγονται τα πλαστικά μέρη και οι επενδύσεις στο εσωτερικό (ταμπλό, καθίσματα κλπ), ενώ και ο κλιματισμός δεν χρειάζεται να λειτουργεί σε δυνατή ένταση, άρα εξοικονομούμε καύσιμο.
Ωστόσο, κάποιοι υπερβάλλουν και παρανομούν, τοποθετώντας πολύ σκούρες αντιηλιακές μεμβράνες, με αποτέλεσμα το βράδυ να μειώνεται σημαντικά η ορατότητα. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μιλάμε για τις κλασικές επικουρικές τεχνολογίες, όπως το αυτόματο φρενάρισμα, η διατήρηση λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.
Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας. Προκειμένου να λειτουργεί κανονικά (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.
Όπως αναφέρουν πολλοί κατασκευαστές στα εγχειρίδια χρήσης , ποτέ δεν εγκαθιστούμε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο εμπρός παρμπρίζ, ούτε τοποθετούμε μεμβράνες στο κρύσταλλο . Επίσης, απαγορεύεται η τοποθέτηση ανακλαστικών αντικειμένων (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, καθώς οποιαδήποτε αντανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και να μην μπαίνει χέρι από «μαστροχαλαστές», παρά μόνο από εξειδικευμένους τεχνικούς, καθότι οι αισθητήρες είναι τόσο ευαίσθητος ώστε ακόμα και μια μικρή απόκλιση από την κανονική του θέση, μπορεί να στείλει λάθος δεδομένα στα ηλεκτρονικά και να αλλοιώσει τη λειτουργία όλων των συστημάτων!
Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.