Η Competizione δεν είναι απλά η κορυφαία μορφή της 812. Μιλάμε για την ισχυρότερη μη υβριδική Ferrari και ένα από τα πιο δυνατά ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, αλλά και για την πιο υψηλόστροφη δημιουργία παραγωγής από το Μαρανέλο. Ο V12 των 6.496 κ.εκ. παράγει 830 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και φτάνει μέχρι τις 9.500 σ.α.λ., πριν επέμβει ο κόφτης. Με κάποιον τρόπο που μόνο οι Γερμανοί ξέρουν, η Novitec πήρε ένα τόσο πουσαρισμένο μοτέρ και κατάφερε να του δώσει ακόμα 30 άλογα, δίχως μεσολάβηση υπερπλήρωσης!
Η 812 Competizione της Novitec ξεχωρίζει οπτικά από τις 22άρες ζάντες της Vossen και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος, προσφορά των ελατηρίων χαμηλώματος 25 χλστ. Παράλληλα, ωστόσο, οι Γερμανοί τοποθετούν υδραυλικό σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους, που το σηκώνει κατά 40 χλστ. για την υπερκέραση εμποδίων (βλέπε σαμάρια, ράμπες πλοίων κλπ). Η άλλη μεγάλη αλλαγή, που παράλληλα συνιστά την ουσία της όλης βελτίωσης, εντοπίζεται στο διαχύτη. Συγκεκριμένα στα δυο άκρα του, που φιλοξενούν τις απολήξεις της εξάτμισης.
Οι εργοστασιακές παραλληλόγραμμες αντικαθίστανται από δυο χορταστικές οβάλ «μπούκες», που αποτελούν το φινίρισμα της νέας εξάτμισης. Ενός συστήματος με επικάλυψη χρυσού μάλιστα, για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, που μαζί με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου δίνουν 36 άλογα και 19 Nm ροπής παραπάνω στον F140. H απόδοση φτάνει τα 866 άλογα και 711 Nm ροπής, με το όριο περιστροφής να παραμένει αμετακίνητο στις 9.500 σ.α.λ. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε πως θα είναι καλύτερες από τις ήδη εξαιρετικές της εργοστασιακής Competizione. Να θυμίσουμε πως τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται πλέον σε 2,85 δλ. , τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.