Τον περασμένο χρόνο η VW παρουσίασε το Amarok με τον ισχυρότερο κινητήρα πετρελαίου 3.0 λτ. TDI V6, απόδοσης 258 ίππων και 580 Nm ροπής μεταξύ 1.400 – 3.000 σ.α.λ. Το γερμανικό pick up με το δυνατό μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και την τετρακίνηση 4MOTION.
Δείτε ακόμη: Τι εγγύηση θα δίνει η VW για τις μπαταρίες των ID.;
Παρά τον αυξημένο όγκο (μήκος 5,3 μ.) και βάρος του (2.280 κιλά), επιταχύνει σαν σπορ αυτοκίνητο, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. Αναμενόμενα το αντίτιμο είναι υψηλό για ένα τέτοιο όχημα, αφού το κορυφαίο Amarok κοστίζει στην Ελλάδα 53.100 ευρώ.
Αν πάλι κάποιοι αναζητούν ακόμα περισσότερη δύναμη, τότε τη λύση δίνει η ABT, η οποία μέσω της αναβάθμισης του λογισμικού, ανεβάζει την απόδοση στους 306 ίππους (+48 PS) και τη μέγιστη ροπή στα 630 Nm (+50 Nm). Σύμφωνα με τις μετρήσεις της ABT, το Amarok, από 8,0 δλ. που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα το εργοστασιακό Amarok, το βελτιωμένο πέφτει στα 7,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 211 χλμ./ώρα. Να υπενθυμίσουμε ότι το διπλοκάμπινο pickup της VW διαθέτει χώρο φόρτωσης 2,5 τ.μ., χωράει μια ευρωπαλέτα, σηκώνει περίπου 1 τόνο και μπορεί να ρυμουλκήσει 3,5 τόνους.
Δείτε ακόμη: CUPRA Ateca ΑΒΤ vs VW Golf R (+video)
Επιπλέον, για τους κατόχους του Amarok 3.0 TDI με τους 224 ίππους, η ABT προσφέρει το κιτ αναβάθμισης στους 265 ίππους. Για το προ ανανέωσης Amarok 2.0 TDI των 180 ίππων, η ισχύς μπορεί να ανέβει στους 200 ίππους.