Η BMW M2 CS είναι από τα αυτοκίνητα που γενικά, δεν λες ότι χρειάζονται παραπάνω δύναμη. Παράλληλα όμως, είναι και ένα από αυτά που παίρνουν παραπάνω άλογα με την πρώτη ευκαιρία.
Η Manhart ειδικεύεται σε αναβαθμίσεις του είδους, με έφεση στα μοντέλα από το Μόναχο. Ο 3λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος της M2 αποτελεί ένα από τα αγαπημένα projects του Γερμανού βελτιωτή, φτάνοντας στην προκειμένη τα 600 άλογα και 830 Nm ροπής (από 450 ίππους και 550 Nm της εργοστασιακής CS). Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μεγαλύτερα τούρμπο και intercoolers, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, νέα εξάτμιση και πολλαπλή εισαγωγής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα.
Στο κομμάτι του στησίματος αναλαμβάνουν η ρυθμιζόμενη ανάρτηση της H&R, τα μεγαλύτερα φρένα και οι τροχοί των 20 ιντσών, με τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 διάστασης 255/30 μπροστά και 295/25 πίσω. Εμφανισιακά, συναντάμε μια μίξη των παραδοσιακών χρωμάτων στα BMW M και μαύρες αντιθέσεις, από τα ανθρακονημάτινα στοιχεία του αεροδυναμικού πακέτου (splitter μπροστά, πλαϊνές ποδιές, αεραγωγοί στα φτερά και ρυθμιζόμενη αεροτομή πίσω). Πηγή έμπνευσης για τη Manhart, ήταν η M4 GTR. Εξ ου και η ονομασία «MH2 GTR» για τη βελτιωμένη M2 CS. Γίνεται εύκολα αντιληπτό πως οι Γερμανοί θέλουν να πουν «M2 GTR», αλλά εξίσου εύληπτα είναι τα νομικά προβλήματα που θα προκαλούνταν με αυτό το όνομα. Η μετατροπή της CS σε GTR τώρα, κοστίζει 18.907 ευρώ.