Βελτιωμένα Honda S2000 κυκλοφορούν άπειρα στον πλανήτη, με αρκετά να ξεπερνούν τα 500 ή ακόμα και τα 1.000 άλογα. S2K που να κουβαλάει «τρέλα» McLaren και Ferrari, όμως, μόνο αυτό! Άλλο που δεν το αναγνωρίζεις καν ως S2000.
Μπροστά κάτι μπορεί να καταλάβεις, παρότι πλέον τη θέση του προφυλακτήρα καταλαμβάνει ένα πελώριο splitter και ένα χάσμα κεντρικής εισαγωγής, έχοντας παράλληλα 6 συνολικά διαγώνια LED να παίζουν το ρόλο των φαναριών (και να θυμίζουν αρκετά Peugeot). To μακρύ καπό και το σχετικά κάθετο τοποθετημένα παρμπρίζ, ωστόσο, αφήνουν στοιχεία S2000 για το έμπειρο μάτι. Το ίδιο και το σχήμα του hardtop, που φαίνεται πως έχει προέλθει από τη σπάνια έκδοση Club Racer. Εκεί που το αυτοκίνητο εμφανίζεται κυριολεκτικά αγνώριστο, είναι στο πίσω μέρος.
Καταρχάς, η μπάρα με τα ενιαία φωτιστικά σώματα προέρχεται από Audi e-tron. Συνεχίζουμε στον τεράστιο διαχύτη, που μετακομίζει από Ferrari F430 Scuderia, και μετά περνάμε στη διπλή απόληξη της εξάτμισης, που βγαίνει ψηλά στη βάση του πίσω παρμπρίζ και είναι προέλευσης McLaren! Ο Joshua Opheim, που έφτιαξε αυτό το ασύλληπτο κράμα, δεν διευκρινίζει το μοντέλο-πηγή για την εξάτμιση αλλά αναμφισβήτητα πρόκειται για πολύ ιδιαίτερη πινελιά. Το ίδιο, και περισσότερο, ισχύει για το γεγονός ότι πλέον απουσιάζουν οι πόρτες και οι καθρέπτες, με τους τελευταίους να δίνουν τη θέση τους σε κάμερες!
Από μηχανικής πλευράς μυστήριο καλύπτει το ποιόν του συγκεκριμένου S2000, που άνετα θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σε ταινία του Batman. Το roll cage φαίνεται ξεκάθαρα στις φωτογραφίες, όπως και η σημαντικά χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος που υποδηλώνει την ύπαρξη coilover kit. Τα ημισλίκ ελαστικά και η ακραία αεροδυναμική παρουσία με τη σειρά τους, δείχνουν πως το αυτοκίνητο είναι στημένο για track days και time attacks. Ο K20A μοιάζει απίθανο να έχει παραμείνει εργοστασιακός, οπότε σίγουρα μιλάμε για πολύ παραπάνω από 240 ή 250 ίππους.