To Nissan Silvia έφτιαξε όνομα μέσα από τους αγώνες drift, αλλά δεν είναι άγνωστο με αυτούς των dragster. Όταν έχεις έναν 2λιτρο τούρμπο κινητήρα που «ψοφάει» για βελτίωση και τον RB26DETT του Skyline ως πρώτης τάξεως τροπέτο, τότε τα άλογα έρχονται με τη σέσουλα. Πόσο κοστίζει η αγορά τους, όμως;
Η «Σιλβή» που βλέπουμε είναι μια από τις ταχύτερες στον κόσμο, καλύπτοντας το 400άρι σε 9 δλ.! Αποτελεί την έκδοση Spec R, αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς. Εμφανισιακά διακρίνονται τα φουσκωμένα φτερά, όμως απουσιάζει η μεγάλη αεροτομή. Ρίχνοντας μια ματιά στα «μπαλόνια» που έχει για πίσω ελαστικά, μα κυρίως ανοίγοντας το καπό, καταλαβαίνει κανείς αμέσως τους σκοπούς της.
Ο κινητήρας παραμένει ο SR20DETT, όμως πλέον αριθμεί 2.2 λίτρα. Τα πάντα σε αυτόν (πιστόνια, μπιέλες, στρόφαλος, εκκεντροφόροι, αντλίες, ψυγεία, εγκέφαλος κλπ) έχουν αντικατασταθεί με αγωνιστικών προδιαγραφών και υψηλών αντοχών, προκειμένου να αντεπεξέρχονται στο τεράστιο κύμα ισχύος που προκαλείται όταν ο οδηγός πατάει το δεξί πεντάλ. Περίπου 950 ίπποι καταλήγουν στους πίσω τροχούς, μέσω 5τάχυτου σειριακού κιβωτίου της HKS. Σαν να μην έφταναν, υπάρχει και σύστημα ψεκασμού νίτρο! Το βάρος των 1.360 κιλών δίνει μια αναλογία 1,43 κιλών ανά ίππο, ανεβάζοντας το Silvia σε επίπεδα hypercar.
Το αυτοκίνητο πωλείται, όντας άψογα συντηρημένο και με όλα τα εξαρτήματα ετοιμοπόλεμα για dragster. Παρόλα αυτά, μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στο δρόμο. Το οδόμετρο αναγράφει 29.000 χλμ. και η τιμή ορίζεται στις 45.000 λίρες, ή 52.573 ευρώ. Κάτι που αντιστοιχεί σε 55,34 ευρώ ανά ίππο. Καθόλου άσχημα για μια κατασκευή που έχει παρόμοια απόδοση με τη LaFerrari και ολοκληρώνει το 0-400 μέτρα ταχύτερα από εκείνη (στα 9,7 δλ. έχει μετρηθεί).