Καλλονή η Ferrari 812 με νέα «ψιλοτάκουνα»

  • tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more- (1)
  • tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more- (2)
  • tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more-
  • tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more- (3)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more-.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/tweaked-ferrari-812-superfast-proves-less-is-more-3.jpg

Η Ferrari 812 Superfast είναι κούκλα από το εργοστάσιο, χωρίς την παραμικρή επέμβαση στις αισθησιακές της γραμμές. Μια μόνο αλλαγή στα «παπούτσια» να κάνεις όμως, γίνεται κανονικό ηφαίστειο για τις αισθήσεις.

Η αμερικανική AL13 Wheels Design + Technik έβαλε το μοντέλο της AL13 R80 στις τέσσερις άκρες της Ιταλίδας, κάνοντάς την σίγουρη νικήτρια σε πάσης φύσεως αυτοκινητικά καλλιστεία. Το σχέδιο μιμείται το πολυάκτινο μοτίβο του εργοστασιακού σετ, αλλά με περισσότερες και πιο χωστές «αχτίδες», σε κατάμαυρη εκτέλεση για να ταιριάζει με το αμάξωμα και να χαρίζει ένα total black παρουσιαστικό. Το πολύ ωραίο, και απολύτως ενδεικτικό του τί μπορεί να πετύχει μια διαφορετική ζάντα με ένα σετ ελατήρια χαμηλώματος, είναι ότι δεν αλλάζει η εργοστασιακή διάσταση. Στο 275/35 R20 μπροστά και το 315/35 R20 πίσω παραμένουν οι τροχοί, όμως το νέο σχέδιο, το μαύρο χρώμα και η ελαφρώς (-10 χλστ.) μικρότερη απόσταση από το έδαφος, κάνουν τεράστια διαφορά. Το χαμήλωμα, βέβαια, απαιτεί πολλαπλάσια εγρήγορση από τον οδηγό για λακκούβες, σαμάρια και πεζοδρόμια, αλλά ούτως ή άλλως αυτό είναι προαπαιτούμενο σε όλες τις Ferrari, πλην Purosangue.

Κόστος για το συγκεκριμένο σετ δεν ανακοινώνεται, αλλά ο τιμοκατάλογος της AL13 Wheels για το μοντέλο R80 ξεκινά από τις 3.025 δολάρια (2.700 ευρώ) η μία, στη βασική διάσταση των 19 ιντσών. Οπότε εδώ που είναι 20άρες, υπολογίστε μίνιμουμ 13.000 δολάρια (11.600 ευρώ) την τετράδα. Πολύ που νοιάζεται, φυσικά, όποιος έχει να δώσει 300.000 ευρώ (τόσο πωλούνται κατά μέσο όρο οι μεταχειρισμένες) για μια 812 SF.

Όπως λέει και το όνομα η απλή έκδοση της 812 είναι όχι απλά γρήγορη, αλλά «υπερταχεία». Το 12κύλινδρο «Cavallino Rampante» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,9 δλ., στα πρώτα 200 χλμ./ώρα εντός 7,9 δλ. και να ξεπεράσει τα 340 χλμ./ώρα. Απόρροια του F140 GA και των 800 ίππων στις 8.500 σ.α.λ., των 718 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. και του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Για να αντιληφθούμε καλύτερα τα επιτεύγματα της Superfast, αρκεί να αναφέρουμε πως είναι ταχύτερη από την Enzo στο 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,6 δλ. και κατά σχεδόν 2 δλ. στο 0-200 χλμ./ώρα (9,5 δλ.), με την τελική στα ίδια επίπεδα!

Get it on Google Play Download on the App Store