Η Brabus δεν αφήνει καμία Mercedes παραπονεμένη, άσχετα από την κατηγορία που ανήκει. Οι περιποιήσεις δεν είναι προνόμιο μόνο των AMG, ούτε των σπορ μοντέλων. Ακόμα και η estate εκδοχή της νέας Mercedes E-Class, με ντίζελ κινητήρα κάτω από το καπό μάλιστα, λαμβάνει το πλήρες πακέτο εντός, εκτός κι επί τα αυτά.
Εμφανισιακά η βελτιωμένη W214 ξεχωρίζει καταρχάς από τη νέα μάσκα, που φιλοξενεί το σήμα της Brabus στο κέντρο. Ο εμπρός προφυλακτήρας αποκτά ανθρακονημάτινα ακροπτερύγια, αλλά όχι πλήρες splitter. Αντ’ αυτού, αναλαμβάνουν δυο «ξύστρες» στις άκρες κάτω από τις πλαϊνές εισαγωγές. Μιλώντας για πλάι, οι ποδιές είναι παρούσες με διακριτικό τρόπο. Στον πίσω προφυλακτήρα επίσης αναλαμβάνουν ακροπτερύγια, παρουσία διαχύτη, ενώ στην οροφή δεσπόζει η αεροτομή. Το ίδιο ισχύει για το προφίλ και τις μαύρες 21άρες ζάντες, οι οποίες περιβάλλονται από ελαστικά διάστασης 255/35 εμπρός και 285/30 πίσω. Παράλληλα η διαδρομή της ανάρτησης μειώνεται κατά 15 χλστ., χάρη στο πρόγραμμα SportXtra. Στο εσωτερικό είναι ακόμα πιο διακριτικές οι επεμβάσεις του βελτιωτή από το Μπότροπ, περιλαμβάνοντας νέα πατάκια, αλουμινένια πεντάλ και διαφορετικά μαρσπιέ.
Επί των μηχανικών μερών κυριότερη αλλαγή συνιστά το πακέτο PowerXtra D22, αποτελούμενο από νέο συνδυασμό υπερτροφοδότη-εγκεφάλου. Με αυτά, ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ντίζελ των 200 ίππων και 440 Nm, βλέπει τα νούμερά του να αυξάνονται στα 230 άλογα και τα 480 Nm ροπής. Αναλόγως εκείνα των επιδόσεων κάνουν το αντίστροφο δρομολόγιο, όπως φανερώνει το μισό δευτερόλεπτο λιγότερο που θέλει η βελτιωμένη E 220 d για το 0-100 χλμ./ώρα (7,4 δλ. αντί 7,9). Τελική δεν ανακοινώνεται, αλλά σχεδόν σίγουρα είναι υψηλότερη από τα 230 χλμ./ώρα της εργοστασιακής.