Η Portofino M αποσύρθηκε πέρσι από τη γραμμή παραγωγής του Μαρανέλο, δίνοντας τη θέση της στη Roma Spider. Δεν παύει, ωστόσο, αφενός να είναι Ferrari, αφετέρου ένα από τα καλύτερα και ταχύτερα grand tourers που κυκλοφορούν. Ιδανική περίπτωση, δηλαδή, για να περάσει από το «φροντιστήριο» της Novitec.
O πασίγνωστος Γερμανός βελτιωτής πήρε το roadster από το Μαρανέλο, του αντικατέστησε το σύστημα εξαγωγής και τοποθέτησε το βελτιωτικό πρόγραμμα N-TRONIC στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, ανεβάζοντας την ισχύ στα 704 άλογα και τα 882 Nm ροπής, από 620 και 760 Nm της εργοστασιακής μορφής. Ο χρόνος για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση έχει μειωθεί κατά 3 δέκατα, στα 3,2 δλ., ενώ η τελική έχει αυξηθεί κατά 5 χλμ./ώρα, φτάνοντας αισίως τα 325 χλμ./ώρα. Εναλλακτικά προσφέρεται η ελαφρώς πιο ήπια εκδοχή των 699 ίππων και 877 Nm, αλλά η διαφορά στην απόδοση και τις επιδόσεις είναι αμελητέα.
Από την στιγμή που μιλάμε για Novitec, είναι αυτονόητο πως η ενίσχυση στην δύναμη συνοδεύεται από την αντίστοιχη εμφάνιση. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και εξελιγμένο σε σήραγγα, αποτελούμενο από splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγούς στο καπό, πλευρικές ποδιές και μεγαλύτερο διαχύτη στο πίσω μέρος, μαζί με νέο spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Επίσης η διαδρομή της ανάρτησης είναι μειωμένη κατά 37 χλστ., χάρις στην παρουσία ελατηρίων χαμηλώματος, ενώ έχει προστεθεί και υδραυλικό κιτ ανύψωσης του εμπρός μέρους, προκειμένου να μην γδέρνεται το splitter σε σαμαράκια και έντονες ανωμαλίες. Με το πάτημα ενός κουμπιού, η «μούρη» της Portofino ανασηκώνεται κατά 40 χλστ. και επανέρχεται στην φυσιολογική της θέση μόλις η ταχύτητα υπερβεί τα 80 χλμ./ώρα.
Οι πανέμορφες ζάντες έχουν εξελιχθεί από κοινού με την Vossen, φτάνοντας τις 21 ίντσες εμπρός και 22 πίσω. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως το N-TRONIC προσφέρει δυο επιλογές ισχύος: με την εκκίνηση του κινητήρα, ο twinturbo V8 των 3.9 λίτρων αποδίδει 668 ίππους και 851 Nm ροπής. Τα επιπλέον 16 άλογα και 20 Nm ροπής έρχονται κατόπιν ενεργοποίησης του σχετικό mode από τον οδηγό.