Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κάπως έτσι, η γερμανική εταιρεία βελτιστοποίησης DMC αποκάλυψε το πακέτο αεροδυναμικής της για τη Ferrari Roma, την οποία «έφτασε» 710 ίππους!
Αρχή με την εξωτερική εμφάνιση, που έχουμε τις πιο πολλές αλλαγές. Όλα τα νέα μέρη που εξελίχθηκαν για το ιταλικό supercar είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα που διατίθενται είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πρώτο από αυτά τα νέα ανταλλακτικά είναι ένα εντυπωσιακό μπροστινό φτερό που η DMC λέει ότι δεν προσθέτει απλώς κάποια επιθετικότητα στην κατά τα άλλα κομψή και χυτή σχεδίαση της Roma, αλλά προσθέτει και λίγη δύναμη στο μπροστινό κάτω μέρος.
Στη συνέχεια, βλέπουμε πλαϊνές ποδιές για την κατακόκκινη «καυτή» Ferrari, μια αεροτομή στο πίσω μέρος και έναν διαχύτη. Αν και δεν φαίνονται στις φωτογραφίες, η DMC έχει συνεργαστεί με την PUR Wheels για να δημιουργήσει ένα σετ μαύρων ζαντών αλουμινίου ειδικά για τη Roma, που έχουν διαστάσεις 21×9 μπροστά και 22×12 πίσω, με ελαστικά 255/30 και 315/25 αντίστοιχα. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται με σπορ ελατήρια που μειώνουν το ύψος του αυτοκινήτου κατά 35 χλστ. Οι πελάτες της DMC μπορούν επίσης να τροποποιήσουν το εσωτερικό με όποιον τρόπο επιλέξουν, με διάφορες διαθέσιμες επιλογές δέρματος και Alcantara.
Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και κάτω από το καπό. Αν και η DMC δεν έχει πειράξει εκτεταμένα τον V8 3,9 λίτρων της Roma, ωστόσο έχει αναπτύξει μια μονάδα ελέγχου για το σύστημα διαχείρισης κινητήρα, που επεμβαίνει σε ψεκασμό και ανάφλεξη. Αυτές οι αλλαγές προσθέτουν άλλους 88 ίππους και 128 Nm ροπής, ανεβάζοντας το ιταλικό grand tourer από τους 620 ίππους και τα 760 Nm, στους 710 και τα 888 Nm , ενώ το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 326 χλμ./ώρα.