Το προγενέστερο Honda Civic με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 i-DTEC (δείτε εδώ τη δοκιμή) ήταν από τα καλύτερα της κατηγορίας σε απόδοση, χαρακτηριστικά λειτουργίας και οικονομία καυσίμου. Ο 1.600άρης ντίζελ με εργοστασιακή ισχύ 120 ίππων και 300 Nm ροπής προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα, ενώ η πραγματική κατανάλωση κυμαίνεται στα 5 λτ./100 χλμ.
Δείτε ακόμα: Video: 0-180 χλμ./ώρα με το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo
Η εταιρεία βελτιώσεων BR-Performance προσφέρει μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου επιπλέον ιπποδύναμη και ροπή, σε συνδυασμό με περεταίρω μείωση της κατανάλωσης. Στο πρόγραμμα αναβάθμισης Eco, ο βελτιωτής αυξάνει μόνο τη ροπή στα 380 Nm (+80 Nm) και μειώνει την κατανάλωση στο +/-14%. Για όσους θέλουν και περισσότερα άλογα, με το πρόγραμμα Stage 1 η ισχύς ανεβαίνει στους 165 ίππους (+45hp) και η ροπή φτάνει τα 380 Nm. Ενδεικτικά, το κόστος της αναβάθμισης Eco ανέρχεται στα 440 ευρώ και στο Stage 1 στα 550 ευρώ.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνει η BR-Performance, ωστόσο μπορούμε να θεωρήσουμε βέβαιο ότι με 45 παραπάνω ίππους και 80 επιπλέον Nm ροπής θα υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιταχύνεις τόσο από στάση όσο και κυρίως εν κινήσει.
Δείτε ακόμα: Πόσο θα καίει το νέο Honda Civic 1.6 λτ. diesel 120 PS;