Ουδείς εξαιρείται από τις ανακλήσεις, ούτε από τα σοβαρά προβλήματα που μπορεί να οδηγήσουν σε αυτές. Η Ferrari βρίσκεται αντιμέτωπη με το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανάκλησης στα χρονικά της, κι όχι για κάποιον τυπικό λόγο – όπως, λόγου χάρη, οι καμένες λάμπες της Maserati MC20– αλλά για ζητήματα στα φρένα.
Ο NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) επέβαλλε στην ιταλική φίρμα σε ανάκληση 23.555 αυτοκινήτων, χρονολογίας από το 2005 κι έπειτα, υπό το φόβο «καταστροφικής αστοχίας στο σύστημα πέδησης». Πρακτικά, μιλάμε σχεδόν για όλες τις Ferrari που έχουν πωληθεί στις Η.Π.Α. τα τελευταία 17 χρόνια! Το πρόβλημα εντοπίζεται στο κύκλωμα του υγρού φρένων και συγκεκριμένα, στο καπάκι του ρεζερβουάρ. Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να μην κλείνει σωστά, δημιουργώντας κενό αέρος στο εσωτερικό του δοχείου και κατ’ επέκταση διαρροή υγρού. Αν η διαρροή αυτή δεν ελεγχθεί/διαγνωσθεί/γίνει αντιληπτή, τότε μπορεί το κύκλωμα να μείνει χωρίς υγρό. Καταλαβαίνουμε όλοι τι θα σημάνει αυτό για τον οδηγό και το αυτοκίνητο, αν ο πρώτος πατήσει το μεσαίο πεντάλ.
Επειδή κανένας δεν θα ήθελε να πατήσει φρένο στα 300 χλμ./ώρα και η Ferrari του να μην κάνει τίποτα, το Μαρανέλο ανακαλεί πάνω από 23.550 δημιουργίες του για αντικατάσταση καπακιού και τοποθέτηση ειδικής ECU, που θα προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν χαμηλή στάθμη υγρού φρένων. Η ανάκληση αφορά μοντέλα τόσο σημερινά (όπως οι Roma, SF90 Stradale, F8 Tributo), λίγο παλιότερα (488 Pista και LaFerrari), αλλά και αρκετά μακρινά σε ηλικία, όπως οι 430 και 599 GTB/GTO. Οι Ιταλοί εκτιμούν πως μόνο το 1% από τα σχεδόν 24.000 επηρεαζόμενα αυτοκίνητα ενδέχεται να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα, αλλά προφανώς δεν μπορούν να πάρουν το ρίσκο.