Το Dacia Duster ανέκαθεν αποτελούσε τον ορισμό του value for money SUV, αφού παρότι πρόκειται για μικρομεσαίο SUV οι τιμές που διατίθεται είναι στα επίπεδα των μικρών SUV. Παράλληλα, το σημαντικά αναβαθμισμένο νέο Duster προσφέρει ακόμα περισσότερα σε ασυναγώνιστες και πάλι τιμές, συν του ότι έχει και το επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του bi-Fuel κινητήρα με το εργοστασιακό κιτ LPG.

Την γκάμα ανοίγει το Duster 1.0 TCe 100 ECO-G essential στην τιμή των 20.500 ευρώ, όσο δηλαδή πωλούνται supermini αυτοκίνητα. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition και ψηφιακό ραδιόφωνο. Ουσιαστικά απευθύνεται στο κοινό που θέλει με πολύ λίγα λεφτά το πιο οικονομικό μικρομεσαίο SUV της αγοράς, με άνετους χώρους και πάρα πολύ χαμηλό κόστος στις μετακινήσεις του με τη χρήση του υγραερίου.
H αμέσως επόμενη έκδοση expression είναι ιδανική γιατί διαθέτει όλα τα σύγχρονα καλούδια και η τιμή παραμένει πολύ χαμηλά, από 22.500 ευρώ. Επιπλέον του essential τοποθετούνται infotainment με οθόνη αφής 10,1 ιντσών, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, υποβραχιόνιο μπροστά, διαφορετικές επενδύσεις στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, 4 θύρες USB και 17άρες ζάντες αλουμινίου. Από την έκδοση expression και άνω ξεκινά το Duster και με όλους τους άλλους πιο δυνατούς κινητήρες, όπως είναι το 1.2 TCe MHEV 130 PS (από 23.500 ευρώ), το 4κίνητο με το ίδιο μοτέρ (από 27.000 ευρώ) και το Hybrid 1.6 140 PS (από 26.500 ευρώ). Επίσης, κάθε νέο Dacia Duster καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Το Duster ECO-G με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) εστιάζει στη μέγιστη δυνατή οικονομία με τη χρήση του υγραερίου. Ενδεικτικά με κατανάλωση δοκιμής 9,6 λτ./100 χλμ. και μέση τιμή LPG 0,9 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν μόλις 8,6 ευρώ. Ταυτόχρονα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το καύσιμο μέσω του διακόπτη «LPG» στο ταμπλό, αν και είναι σίγουρο ότι θα έχει μόνιμα ενεργοποιημένο το υγραέριο γιατί εκτός άλλων το μοτέρ αποδίδει καλύτερα (100 PS και 170 Nm έναντι 90 PS και 160 Nm με τη βενζίνη). Το Duster ECO-G 100 επιταχύνει με το LPG στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., εκπέμπει 126 γρ./χλμ. CO2 (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) παρουσιάζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και κρατά εύκολα το ρυθμό του σε συνθήκες ταξιδιού.
Αν πάλι ο ενδιαφερόμενος πελάτης θέλει περισσότερη δύναμη, τότε θα επιλέξει το 48V mild hybrid 1.200άρι turbo μηχανικό σύνολο με την ισχύ των 130 ίππων και 230 Nm ροπής. Επιταχύνει το Duster των 1.304 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 124 γρ./χλμ. CO2 (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Αυτόματο και full hybrid είναι το Duster με τη συνδυαστική απόδοση των 140 ίππων. Περιλαμβάνει ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λτ. 94 PS, δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα 49 PS και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 4 σχέσεις για το βενζινοκινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα. Μαζί με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,2 kWh διανύει αρκετές αποστάσεις σε αστικό περιβάλλον με το ρεύμα και ελάχιστη βενζίνη, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.














































