Ήρθε η ώρα για να αποκτήσετε ένα νέο αυτοκίνητο. Έχετε βγάλει χαρτί και μολύβι, κάνετε υπολογισμούς για το πόσο θα στοιχίσει η αγορά του και κυρίως πόσο θα σας «καίει»! Εμείς είμαστε εδώ για να σας διευκολύνουμε κατά την αναζήτησή σας, προτείνοντάς σας ένα SUV που κάνει πολλά, χωρίς να στοιχίζει πολλά λεφτά, ενώ η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα για την κατηγορία του.
Εκτός των παραπάνω αρετών αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές ενός SUV, θέλουν το νέο τους αυτοκίνητο να μπορεί να μπαίνει και στο κέντρο της πόλης, σύμφωνα με τα νέα μέτρα για το δακτύλιο που θέσπισε η πολιτεία. Υπάρχει ένα προσφάτως φρεσκαρισμένο μοντέλο με μυώδη εμφάνιση, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα που του ταιριάζει, χωρίς να καταναλώνει πολύ και παράλληλα του δίνει πάσο ελευθέρας για το κέντρο της πόλης. Αυτό είναι το Dacia Duster 1.0 TCe 100 LPG, το οποίο προ μερικών μηνών λανσαρίστηκε ανανεωμένο.
Πέρα από τη μυώδη του εμφάνιση ξεχωρίζει με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη – LPG), ο οποίος έχει καλές επιδόσεις, παρέχει αυξημένη οικονομία και μεγάλη αυτονομία, ώστε να μην μπαίνουν φραγμοί στις αποδράσεις σας. Η βασική έκδοση Ambiance κοστίζει από 16.640 ευρώ και προσφέρει: 6 αερόσακους, Hill Assist, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι και αισθητήρες φωτός. Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ, μιας και σε επίπεδο χρηματοδότησης, μπορείτε να αποκτήσετε το Duster αυτής της τιμής με μόλις 6 ευρώ την ημέρα, με προκαταβολή 30% κι εξόφληση σε 84 μήνες.
Κινητήρας με πολλά πρόσωπα!
Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ανανεωμένου Dacia Duster είναι ο 1.000άρης κινητήρας διπλού καυσίμου με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, να παρέχεται χωρίς επιπλέον χρέωση στην τιμή που προαναφέραμε. Αναλυτικότερα και σε ότι έχει να κάνει με τα νούμερα ισχύος και ροπής, ο 3κύλινδρος 1.0 TCe αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής (91 άλογα και 160 Nm ροπή με βενζίνη). Το 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 13,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 168 χλμ./ώρα. Τα αντίστοιχα νούμερα με βενζίνη είναι 15,1 δλ. και 166 χλμ./ώρα. Η Dacia ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωση με LPG είναι 8,1 – 8,5 λτ./100 χλμ. κι οι εκπομπές CO2 είναι στα 126 – 131 γρ./χλμ. (6,3 – 6,5 λτ./100 χλμ. και 142 – 147 γρ./χλμ. με τη βενζίνη). Επιπλέον, το μοτέρ παρουσιάζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, η λειτουργία του είναι ραφιναρισμένη και συνδυάζεται κατάλληλα με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Πάμε ταμείο!
Καλά τα νούμερα της μέσης κατανάλωσης, αλλά ας δούμε πόσο στοιχίζει το Duster για κάθε 100 χλμ. με βενζίνη, ή με υγραέριο. Αυτή τη στιγμή η μέση πανελλαδική τιμή LPG είναι στα 0,997 ευρώ/λτ., ενώ της βενζίνης είναι στα 1,737 ευρώ/λτ. Έτσι αν κινηθείτε αποκλειστικά με υγραέριο (η επιλογή καυσίμου γίνεται μέσω διακόπτη) θα σας στοιχίσει 8 ευρώ/100 χλμ. (8,07 ευρώ για την ακρίβεια), ενώ το αντίστοιχο κόστος με βενζίνη ανεβαίνει στα 10,9 ευρώ για κάθε 100 χλμ. Πέρα από το οικονομικό όφελος που προκύπτει, ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα, είναι η αυξημένη αυτονομία που εξασφαλίζουν οι δύο δεξαμενές καυσίμου των 49 λτ. του υγραερίου (βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ) και των 50 λτ. της βενζίνης.
Ιδανικό και για καθημερινή χρήση
Το φρέσκο Dacia Duster είναι ένα SUV που αποδεικνύεται εύκολο και πρακτικό, ακόμα και στην έντονη καθημερινή χρήση. Η ελκυστική εμφάνισή του είναι ένα προσόν, ενώ η καλής ποιότητας, εργονομική και πρακτική καμπίνα θα φιλοξενήσει με ευκολία τους επιβάτες σας, αλλά και τις αποσκευές (478 λίτρα). Στο δρόμο το Duster LPG δεν θα σας αρνηθεί να κινηθεί σε κάθε είδους διαδρομή που θα του χαράξετε, όντας σταθερό κι ευθύβολο σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Εξίσου καλή είναι κι η ποιότητα κύλισης, ενώ σε δρόμο με στροφές η ανάρτηση δουλεύει σωστά, διατηρώντας σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία, τις κλίσεις του αμαξώματος. Παράλληλα η πρόσφυση είναι αρκετή για να κινηθείτε σβέλτα και σιγουριά σε κάθε είδους καμπή.