Το Dacia Duster συνεχίζει να είναι ένας πιστός «σύντροφος» των ελληνικών δρόμων, ένα SUV που συνδυάζει απλότητα, αντοχή και προσιτή τιμή με μοντέρνο σχεδιασμό. Στην έκδοση 1.6 Full Hybrid, η Dacia προσφέρει έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό οικονομίας, άνεσης και τεχνολογίας εξηλεκτρισμού με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Παράλληλα, η γκάμα του Duster περιλαμβάνει εκδόσεις bi-Fuel με βενζίνη και LPG (100 hp) καθώς και βενζίνης mild hybrid 1.2 λτ. 130 ίππων με επιλογή τετρακίνησης, δίνοντας στους υποψήφιους αγοραστές ποικιλία επιλογών ανάλογα με τις ανάγκες και το budget τους. Το Duster αποδεικνύει ότι ένα SUV μπορεί να παραμείνει προσιτό, ακόμα και με σύγχρονη υβριδική τεχνολογία, αφού στο βασικό αλλά πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού expression κοστίζει 26.500 ευρώ (χαμηλή τιμή για φουλ υβριδικό C-SUV), με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χιλιόμετρα. Η χαμηλή κατανάλωση, η οικονομία στη χρήση και η πρακτικότητα καθιστούν το Duster ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει αξία, άνεση και λειτουργικότητα σε καθημερινή χρήση.
Στιβαρότητα με μοντέρνα γραμμή

Η τρίτη γενιά του Duster διατηρεί εν μέρει τις αναγνωρίσιμες γραμμές της μάρκας, αλλά με σαφώς πιο μοντέρνο και δυναμικό προφίλ. Οι ανάγλυφες επιφάνειες, τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα οριζόντιου «Υ» και οι προφυλακτήρες με μαύρα προστατευτικά από ανακυκλωμένα πλαστικά υπογραμμίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του SUV. Οι αναλογίες παραμένουν πρακτικές, με μήκος 4,34 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,66 μέτρα, ενώ η απόσταση από το έδαφος στα 21 εκατοστά εξασφαλίζει ικανότητα σε δύσκολα εδάφη. Η σιλουέτα συνδυάζει στιβαρότητα με μοντέρνα αισθητική, χωρίς να χάνει τον χαρακτήρα που το έκανε αγαπητό.
Εργονομία με άνεση εντός
Στην καμπίνα, το Duster φροντίζει τόσο τον οδηγό όσο και τους επιβάτες. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, άνετη και στηρίζει σωστά το σώμα, ενώ οι χώροι για τους πίσω επιβάτες εξασφαλίζουν ευρυχωρία και για τους πιο ψηλούς. Το πορτμπαγκάζ των 453 λίτρων καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για αποσκευές, συν του ότι στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και θύρες φόρτισης. Από πλευράς ορατής τεχνολογίας, το μοντέλο έχει οθόνη αφής 10,1 ιντσών που υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών εμφανίζει τις βασικές πληροφορίες και ενδείξεις, αλλά και την πηγή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κατά την οδήγηση.

Αποδοτικό Full υβριδικό σύστημα
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Dacia Duster συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων 94 ίππων και 148 Nm ροπής, μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 1,2 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν με ισχύ 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 140 ίππους και η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου multimode με 4 σχέσεις για το βενζινοκινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα, που επιτρέπει ήπια μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής και θερμικής κίνησης. Στην πόλη, η λειτουργία με καθαρά ηλεκτρική κίνηση μειώνει την κατανάλωση αισθητά και περιορίζει τις εκπομπές ρύπων, με μέση κατανάλωση κοντά στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 113–115 γρ./χλμ. απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τέλη κυκλοφορίας. Οι ρυθμοί επιταχύνσεων ικανοποιούν για το αμάξωμα των 1.380 κιλών, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα.
Άνετο στην οδήγηση και σταθερό
Η συμπεριφορά του Duster στον δρόμο είναι ευχάριστη και προβλέψιμη. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, το τιμόνι είναι ελαφρύ στην πόλη και λίγο πιο βαρύ σε ταχύτερους ρυθμούς, ενώ η αίσθηση στιβαρότητας ενισχύεται στις στροφές και στο χωματόδρομο. Το Duster δεν ψάχνει να αναδείξει σπορ χαρακτήρα. Προσφέρει άνεση, σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες και όλα τα τερέν, με το κινητήριο σύνολο σε ρόλο υποστηριχτή ώστε να «παίζει» αρμονικά το ρόλο του οικονομικού αλλά δυναμικού SUV σε καθημερινή χρήση και εκδρομές. Και φυσικά με πληρέστατο εξοπλισμό τόσο σε άνεση, όσο και σε ασφάλεια. Ενδεικτικά ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μηχανικό κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ.


























































