Λυτρωτής το νέο Dacia Duster Hybrid 140

  • dacia_duster_extreme_4_4_576
  • Dacia Duster Hybrid (4)
  • Dacia Duster Hybrid (5)
  • Dacia Duster Hybrid (6)
  • Dacia Duster Hybrid (26)
  • Dacia Duster Hybrid (28)
  • Dacia Duster Hybrid (27)
  • Dacia Duster Hybrid (29)
  • Dacia Duster Hybrid (25)
  • Dacia Duster Hybrid (13)
  • Dacia Duster Hybrid (7)
  • Dacia Duster Hybrid (12)
  • Dacia Duster Hybrid (21)
  • Dacia Duster Hybrid (20)
  • Dacia Duster Hybrid (23)
  • Dacia Duster Hybrid (15)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/dacia_duster_extreme_4_4_576.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-23.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-Hybrid-15.jpg

Η Dacia ανέκαθεν ξεχώριζε για το άριστο value for money των μοντέλων της, χαρακτηριστικό που διατηρεί μέχρι σήμερα, προσφέροντας στο κοινό καλύτερα οχήματα από ποτέ, σε τιμές που είναι πολύ χαμηλότερες έναντι ανταγωνιστών. Πολιορκητικός εμπορικός κριός δεν είναι άλλος από το Duster, που παρασύρει στο πέρασμά του πλέον και τα full hybrid μοντέλα, λυτρώνοντας όποιον ψάχνει για ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό C-SUV σε χαμηλή τιμή, που να μην καίει τίποτα.

Στην έκδοση 1.6 Full Hybrid, η Dacia προσφέρει έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό οικονομίας, άνεσης και τεχνολογίας εξηλεκτρισμού με συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Το Duster αποδεικνύει ότι ένα SUV μπορεί να παραμείνει προσιτό, ακόμα και με σύγχρονη υβριδική τεχνολογία, αφού στο βασικό αλλά πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού expression κοστίζει 26.500 ευρώ (ως και «χάρισμα» το λες για φουλ υβριδικό C-SUV), με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χιλιόμετρα. Ενδεικτικά ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μηχανικό κλιματισμό, 17άρες ζάντες αλουμινίου κλπ.

Πέρα από πάρα πολύ προσιτό ως προς την απόκτησή του και οικονομικό στη χρήση, το Duster ξεχωρίζει και για τις ανέσεις που προσφέρει στους επιβάτες του σε χώρους, αλλά και οδηγικά. Οι αναρτήσεις χωρίς να είναι μαλακές, αλλά ούτε πολύ σφιχτές εξασφαλίζουν στιβαρό κράτημα, σταθερότητα και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες και όλα τα τερέν, περνώντας από τις ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ενοχλούνται οι επιβάτες. Μαζί με τα 209 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Duster πατάει χωρίς πρόβλημα και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους, τικάροντας ακόμα ένα κουτάκι στις απαιτήσεις του υποψήφιου αγοραστή.

Παράλληλα το γαλλο-ρουμάνικο SUV διακρίνεται για την ευρυχωρία στο εσωτερικό του, όπου τέσσερα ή και πέντε ενήλικα άτομα θα βολευτούν χωρίς γκρίνιες. Το αναλογικά μακρύ μεταξόνιο των 2.657 χλστ. για το αμάξωμα με το συνολικό μήκος των 4.343 χλστ. συνδράμει στην παροχή αρκετού αέρα για τα γόνατα και των πιο ψηλών ατόμων. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, άνετη και στηρίζει σωστά το σώμα, ενώ οι χώροι για τους πίσω επιβάτες εξασφαλίζουν ευρυχωρία και για τους πιο ψηλούς. Το πορτμπαγκάζ των 453 λίτρων καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες για αποσκευές, συν του ότι στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και θύρες φόρτισης. Από πλευράς ορατής τεχνολογίας, το μοντέλο έχει οθόνη αφής 10,1 ιντσών που υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών εμφανίζει τις βασικές πληροφορίες και ενδείξεις, αλλά και την πηγή ενέργειας του υβριδικού συστήματος κατά την οδήγηση.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης παντρεύει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων 94 ίππων και 148 Nm ροπής, μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 1,2 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες: έναν 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 140 ίππους και η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου multimode με 4 σχέσεις για το βενζινοκινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα, που επιτρέπει ήπια μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής και θερμικής κίνησης. Στην πόλη, η λειτουργία με καθαρά ηλεκτρική κίνηση μειώνει την κατανάλωση αισθητά και περιορίζει τις εκπομπές ρύπων, με μέσες ενδείξεις κοντά στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 113–115 γρ./χλμ. απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τέλη κυκλοφορίας. Οι επιδόσεις ικανοποιούν για το χαρακτήρα και τα 1.380 κιλά του αμαξώματος , με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 160 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store