Το νέο Duster και ειδικά στην έκδοση ECO-G με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), «εξολοθρεύει» πολλά SUV, αφού πρόκειται για το οικονομικότερο -και με διαφορά- μικρομεσαίο SUV της αγοράς, παρόλο που είναι ένα καινούργιο και πολύ αναβαθμισμένο μοντέλο. Το ποσό των 19.950 ευρώ δεν φτάνει σε πολλές περιπτώσεις ούτε για νέο supermini αυτοκίνητο, πόσο δε μάλλον για C-SUV.
Στα χρήματα αυτά προσφέρεται το Duster ECO-G 100 Essential με τα απαραίτητα, όπως 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρα φώτων, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, air condition και ψηφιακό ραδιόφωνο. Στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμού Expression θα καλύψει άπαντες, ενώ με τιμή από 22.390 ευρώ είναι και πάλι πολύ φθηνό για C-SUV (ακόμα και συγκριτικά με B-SUV). Επιπλέον του Essential διαθέτει οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, 4 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρα βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, εμπρός υποβραχιόνιο, 17άρες ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Το νέο Duster έχει κερδίσει από πριν τις εντυπώσεις και με την πιο μυώδη και μοντέρνα εμφάνισή του εξωτερικά, όπως και με το πλήρως εκσυγχρονισμένο εσωτερικό του. Σε αυτό θα χωρέσουν δίχως πρόβλημα και οι πιο ψηλοί επιβάτες, ενώ το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 453 λίτρων χωράει όλες τις αποσκευές που θα χρειαστούν σε ένα ταξίδι. Παράλληλα το νέο Duster δεν ξέφυγε σε διαστάσεις προς όφελος και της ευελιξίας σε αστικές συνθήκες κίνησης. Συγκεκριμένα έχει μήκος 4.343 χλστ., πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.661 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ.
Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 209 χιλιοστών θα εξυπηρετήσει και τους οδηγούς που πατούν εκτός των ορίων της ασφάλτου. Ταυτόχρονα το επιπλέον ύψος ενισχύει την ορατότητα και κάνει την είσοδο και έξοδο από το όχημα πιο εύκολη, γιατί τα καθίσματα είναι πιο ψηλά τοποθετημένα σε σχέση με ένα κλασικό χάτσμπακ. Γεγονός που εκτιμάται από όλους και σε κάθε διαδρομή, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες.
Εξάλλου ο οδηγός του Duster ECO-G 100 θα ευχαριστηθεί να κάνει χιλιόμετρα, λόγω της τεράστιας οικονομίας που εξασφαλίζει σε καύσιμο με την επιλογή του υγραερίου. Σε αυτή την περίπτωση το 1.000άρι turbo μοτέρ αποδίδει 100 άλογα και 170 Nm (91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη), τα οποία παρέχουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ. Για το υγραέριο υπάρχει μια μεγάλη δεξαμενή 51 λίτρων, ενώ η βενζίνη αποθηκεύεται στο ρεζερβουάρ των 50 λίτρων. Με εργοστασιακή κατανάλωση LPG στα 8,1 λτ./100 χλμ. και τιμή υγραερίου κοντά στα 0,8 ευρώ/λτ., τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόνο 6,5 ευρώ. Κοινώς λιγότερα από αντίστοιχα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου ή υβριδικά σύνολα.