Σταθερή και σίγουρη αξία αποτελεί το Hyundai i30, το οποίο πρόκειται για μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για το κοινό που θέλει ένα προσιτό και πολύ αξιόλογο οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι τιμές του παραμένουν χαμηλές και πολύ συμφέρουσες, αφού πολλές εκδόσεις του στοιχίζουν τα ίδια ή και λιγότερα λεφτά από μικρά χάτσμπακ και SUV.
Τα Hyundai i30 που προσφέρονται μέχρι λίγο πιο πάνω από τις 22.000 ευρώ είναι αρκετά. Στη βάση της γκάμας των κινητήρων τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός 1.5 DPi 110 PS και κατόπιν ο 1.000άρης turbo των 120 ίππων με ή χωρίς το 48V Hybrid. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι το αρχικό Premium και το δεύτερο Premium με όλα τα απαιτούμενα και σύγχρονα συστήματα.
Έκδοση | Τιμή |
1.5 DPi 110 PS Premium | 19.890 € |
1.5 DPi 110 PS Distinctive | 20.990 € |
1.0 T-GDi 120 PS Premium | 20.590 € |
1.0 T-GDi 120 PS Distinctive | 21.690 € |
1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Premium | 21.290 € |
1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Distinctive | 22.390 € |
Εξοπλισμός i30 Premium:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Φώτα θέσεως LED
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Προβολείς ομίχλης
- Infotainment με οθόνη 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Εξοπλισμός i30 Distinctive (επιπλέον του Premium): Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Διζωνικός κλιματισμός • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών • Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός • Φιμέ πίσω κρύσταλλα.
Κινητήρες με ή χωρίς turbo
To Hyundai i30 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στα μικρομεσαία χάτσμπακ που προσφέρεται τόσο με ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα 1.5 DPi, όσο και με 3κύλινδρο turbo downsized 1.0 T-GDi. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση φτάνει τους 110 ίππους και επαρκεί για να κινήσει το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα των 1.176 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ.). Από την άλλη πλευρά ο 1.0 turbo διαθέτει 20 ίππους περισσότερους και περισσότερη ροπή (+28 Nm) σε χαμηλότερες στροφές. Το μοτέρ αυτό εξασφαλίζει ταχύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2, ειδικά με το 48V Hybrid.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | ||
Έκδοση | 1.5 DPi | 1.0 T-GDi |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.498 | 998 |
Ταχύτητες | 6 | 6/6iMT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/6.000 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 144/3.500 | 172/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,3 | 11,2 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 187 | 196 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6 | 5,4/5,3 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 137 | 123/120 |
*Εργοστασιακές μετρήσεις |
Στα ατού του Hyundai i30 ανήκει και η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, αφού είναι άνετο και με στιβαρό πάτημα. Οι αναρτήσεις του περνούν πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ενοχλούνται οι επιβάτες, ενώ μαζί με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύεται η άνεση. Παράλληλα το στήσιμό του εξασφαλίζει ευθυβολία στους αυτοκινητόδρομους και σίγουρο κράτημα στις στροφές.
Πολύ «νοικοκυρεμένο» και το εσωτερικό
Το Hyundai i30 φαίνεται ακριβότερο από όσο κοστίζει και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό και στο εσωτερικό του, γιατί είναι προσεγμένο ως προς την κατασκευή του. Τα μαλακά υλικά που καλύπτουν το πάνω μέρος του ταμπλό και των εμπρός θυρών, η γεροδεμένη συναρμογή και το πολύ καλό φινίρισμα, θα καλύψουν τους πιο απαιτητικούς. Επίσης η καμπίνα του i30 παρέχει αρκετούς χώρους για τέσσερις ενήλικους επιβάτες, οι οποίοι θα νιώσουν αναπαυτικά στα καθίσματα και δεν θα στριμωχτούν ακόμα και άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου. Επαρκής είναι με τη σειρά του είναι και ο χώρος αποσκευών των 395 λίτρων. Στο i30 48V Hybrid μειώνεται ελαφρώς στα 357 λίτρα, λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο.