Όσο και να μην το παραδέχονται κάποιοι η αυτοκίνηση αλλάζει και ο ηλεκτρισμός θα έχει τον πρώτο λόγο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Για όσους θέλουν να είναι μπροστά από τα γεγονότα και δεν δύναται να επενδύσουν άμεσα σε ένα plug-in υβριδικό ή σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά θέλουν να γευτούν τα οφέλη του εξηλεκτρισμού, τα φουλ υβριδικά αυτοκίνητα είναι μια ιδανική επιλογή.
Ιδανική γιατί καταφέρνουν να προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις συνδυαστικά με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, παράλληλα απαλλάσσονται (στις περισσότερες των περιπτώσεων) από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, ενώ έχουν και πάσο ελευθέρας για το δακτύλιο. Ένα αυτοκίνητο που καλύπτει τα παραπάνω και ξεχωρίζει επίσης με το όμορφο παρουσιαστικό του, είναι το Renault Clio Hybrid E-Tech με ισχύ 140 ίππων. Το κομψό και παιχνιδιάρικο αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας κοστίζει από 24.740 ευρώ για την έκδοση Expression, από την οποία δεν θα σας λείψει τίποτε! Αναλυτικότερα σε αυτά τα χρήματα ο υποψήφιος αγοραστής απολαμβάνει:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα διατήρησης & προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων
- Αισθητήρα φώτων και βροχής
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών
- Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών
- Αir condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες και άλλα ακόμα!
Κομψή σιλουέτα & ποιοτικό εσωτερικό!
Το Renault Clio βρίσκεται ήδη στην 4η γενιά του, με το αμάξωμά του να κεντρίζει το ενδιαφέρον με την κομψότητά του, αλλά και τη διακριτικά δυναμική αισθητική του. Η υβριδική έκδοση του Clio δεν διαφοροποιείται συγκριτικά με τις εκδόσεις θερμικών κινητήρων. Μοναδικά στοιχεία αλλαγής είναι τα λογότυπα «Ε-TECH στη μεσαία κολόνα και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Απαράλλακτο έχει παραμείνει και το εσωτερικό, το οποίο διακρίνεται με την ιδιαίτερα ποιοτική κατασκευή του, όντας παράλληλα λειτουργικό κι εργονομικό. Στην πρώτη επαφή, η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής (από 7 έως και 9,3 ίντσες ανάλογα την έκδοση) θα τραβήξει το ενδιαφέρον σας. Στη συνέχεια θα χαζέψετε για ώρα τον στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι πλήρης κι ευανάγνωστος, εμπλουτισμένος με τις σχετικές ενδείξεις ηλεκτρικής ισχύος κι αυτονομίας. Οι επιβάτες σας θα βολευτούν χωρίς παράπονα και μόνο το πορτ μπαγκάζ των 254 λίτρων (391 λίτρα οι εκδόσεις με τους συμβατικούς κινητήρες) έχει υποστεί μείωση.
Ευχάριστος κι ολιγαρκής κινητήρας
Το όμορφο Renault Clio κινείται από ένα αποδοτικό υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από έναν καινούργιο ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 1.6 λίτρων με ισχύ 91 ίππων. Αυτό το σύνολο συνεργάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται στο κιβώτιο ταχυτήτων και αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία των 1,2 kWh. Συνδυαστικά ο οδηγός έχει διαθέσιμα 140 άλογα, με τη ροπή που παράγει ο βενζινοκινητήρας να αγγίζει τα 144 Nm, συν 205 Nm από τον έναν ηλεκτροκινητήρα κι άλλα 50 Nm από το δεύτερο. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Για την επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης των 4,3 λτ./100 χλμ. μερίδιο στην επιτυχία έχει και το τεχνολογικά προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με 15 διαφορετικούς συνδυασμούς λειτουργίας! Τέλος, οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 96 γρ./χλμ. νούμερο που παρέχει απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.
Ανταποκρίνεται εξαιρετικά σε κάθε οδηγική απαίτηση
Στην αρχή θα σας κάνει εντύπωση που δεν θα ακούτε τίποτε από το χώρο του κινητήρα κι αυτό γιατί το hybrid Clio ξεκινάει πάντα αμιγώς ηλεκτρικά. Στη συνέχεια το σύστημα αυτόματα τον ιδανικό τρόπο κίνησης, με κύριο μέλημα τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, με τους μηχανικούς της Renault να έχουν θέσει την άνεση ως πρώτη προτεραιότητα. Εντός πόλης θα κινηθείτε εξαιρετικά άνετα, κάτι που θα συνεχιστεί τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και σε δρόμο. Και στις δυο περιπτώσεις το υβριδικό Clio εμφανίζεται ευθύβολο κι ασφαλές με τα φρένα να εμπνέουν εμπιστοσύνη, τόσο με τη δύναμή τους, όσο και με την αντοχή τους σε παρατεταμένη χρήση.