Οι τιμές των νέων αυτοκινήτων ολοένα και ανεβαίνουν λόγω της νέας νόρμας GSR2, αλλά και γιατί αναβαθμίζονται γενικότερα σε εξοπλισμό. Οπότε όσοι θέλουν να πληρώσουν λιγότερα λεφτά για να αποκτήσουν ένα καινούργιο αμάξι δεν θα πρέπει να χάσουν καθόλου χρόνο, γιατί τα περιθώρια συνεχώς στενεύουν.
Μια τέτοια περίπτωση που δεν πρέπει να χάσει με τίποτα το κοινό που αναζητά ένα οικογενειακό μοντέλο σε τιμή που όμοιά της δεν υπάρχει, είναι το Hyundai i30 1.0 T-GDI 120 PS. Συγκεκριμένα ξεκινά από μόνο 21.090 ευρώ στην αρχική έκδοση Premium, με την αμέσως πιο πλούσια Distinctive να κοστίζει από 22.190 ευρώ. Πληροφοριακά το ανανεωμένο Hyundai i30 δεν θα διατίθεται πλέον με τον 1.000άρη turbo, αφού το μόνο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ είναι το νέο 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid (από 24.590 ευρώ).
Όσο για τον εξοπλισμό του i30 1.0 T-GDI 120 PS Premium παρουσιάζεται πληρέστατος. Διαθέτει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, air condition, 16άρες ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και διάφορα ακόμα. Στην έκδοση Distinctive προστίθενται: διζωνικός κλιματισμός, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, κεντρικό υποβραχιόνιο, χρωμιωμένα διακοσμητικά, σκούρα κρύσταλλα και ζάντες 17 ιντσών.
Το Hyundai i30 κερδίζει τις εντυπώσεις και με το «νοικοκυρεμένο» εσωτερικό του. Το ταμπλό στο μεγαλύτερο μέρος του είναι κατασκευασμένο από μαλακό πλαστικό, ενώ πολύ προσεγμένη είναι η στιβαρή συναρμογή, αποτρέποντας την παρουσία ενοχλητικών τριγμών. Ο οδηγός θα βολευτεί εύκολα στη θέση του και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων, όπως και με το εύκολο μενού της 8άρας οθόνης του infotainment. Από πλευράς χώρων, το μικρομεσαίο χάτσμπακ Hyundai είναι σε θέση να μετακινήσει με ικανοποιητικές ανέσεις τέσσερις ενήλικους επιβάτες μαζί με τις αποσκευές στους στο πορτ μπαγκάζ των 395 λίτρων.
Τα πολύ καλά επίπεδα ανέσεων που παρέχει το i30 συνεχίζονται και στο δρόμο. Οι αναρτήσεις με τη σχετικά μαλακή ρύθμιση είναι κατάλληλες για να «ισιώνουν» τις μύριες ανωμαλίες της ασφάλτου, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως από οδηγό και επιβάτες. Παράλληλα το ενισχυμένο πλαίσιο συμβάλλει με την σειρά του στα ασφαλή χαρακτηριστικά που εξασφαλίζει το νέο i30 σε κάθε διαδρομή. Στους αυτοκινητόδρομους ταξιδεύει ξεκούραστα και ευθύβολα, δίχως να προκαλεί ανασφάλεια ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες. Στις στροφές τα όρια πρόσφυσης δύσκολα ξεπερνιούνται και μόνο εφόσον πιεστεί πάρα πολύ. Ωστόσο και πάλι είναι ελεγχόμενο και το πίσω μέρος του i30 παραμένει σταθερό σε απότομες μεταφορές βάρους.
Πολύ ταιριαστός στο αμάξωμα των 1,2 τόνων του Hyundai i30 είναι και ο τρικύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 120 άλογα και τα 172 Nm. Το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι η απουσία κραδασμών, ενοχλητικών θορύβων και δονήσεων από το ρελαντί μέχρι τις υψηλότερες στροφές. Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί οικονομικά εκμεταλλευόμενος την ροπή του κινητήρα στις 2.000 σ.α.λ., ενώ από εκεί και πάνω το μοτέρ είναι ελαστικό και πρόθυμο και επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το i30 (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.). Η κατανάλωση σε συνδυαστική χρήση πραγματικών συνθηκών βρίσκεται χαμηλά στα 7,2 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας ξεκινούν από 79 ευρώ.