To διαφαινόμενο τέλος, πριν καν αρχίσει, στη συνεργασία μεταξύ Nissan και Honda, δεν αποθαρρύνει τους ανθρώπους που μας έχουν δώσει -μεταξύ πολλών- το GT-R. Η φίρμα από τη Γιοκοχάμα θέλει συνεργασίες και αναζητά πρόσφορα εδάφη στην Ασία, περιλαμβανομένων χωρών όπως η Κίνα και η Ταϊβάν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η Nissan βρίσκεται σε συζητήσεις τόσο με αυτοκινητοβιομηχανίες από την Κίνα, όσο και με εταιρίες τεχνολογίας από τη συγκεκριμένη χώρα, αλλά και την Ταϊβάν. Το όνομα της Foxconn είναι αυτό που ακούγεται πολύ έντονα, ως αντικαταστάτης της Honda στα σχέδια συνεργασίας. Η Foxconn αποτελεί υπερδύναμη στο χώρο των ηλεκτρονικών, καθότι μιλάμε για το μεγαλύτερο προμηθευτή παγκοσμίως και τον κατασκευαστή των iPhone (τα «Made in Taiwan» που βλέπουμε σε πολλές συσκευές)! Η Foxconn θέλει να επεκταθεί στην ηλεκτροκίνηση και φημολογείται πως το Δεκέμβρη, προσέγγισε τη Nissan για να εξερευνήσουν τις προοπτικές συνεργασίας. Τότε οι Ιάπωνες είχαν κατά νου τη συμπόρευση με τη Honda, όμως εφόσον αυτή -όπως όλα δείχνουν- δεν θα προχωρήσει, η «παντρειά» με την ταϊβανέζικη εταιρία επανέρχεται στο προσκήνιο.
H σχέση Nissan-Foxconn δεν είναι καινούργια, καθώς υπάρχει και ιστορικό. O τομέας ηλεκτρικών οχημάτων της Foxconn διευθύνεται από ένα πρώην ανώτερο στέλεχος της Nissan, ονόματι Jun Seki, ο οποίος κάποτε θεωρούνταν υποψήφιος για να γίνει CEO της Nissan, πριν αναλάβει τελικά πόστο το σημερινό αφεντικό της εταιρίας, ο Makoto Uchida. Οπότε έχουμε και μπόλικο παρασκήνιο μεταξύ των δυο πλευρών, όπως βέβαια και στο θέμα με τη Honda.
Όπως αναφέρουν ανώνυμες πηγές, το αρχικό σχέδιο ήθελε τη Nissan να καλείται σε τριπλασιασμό των κερδών της προκειμένου να δοθεί το τελικό «ΟΚ». Στη συνέχεια, πάντα βάσει των ίδιων πηγών, η Honda άλλαξε τροπάρι και πρότεινε κάτι διαφορετικό: την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών και απορρόφηση της Nissan στο χαρτοφυλάκιό της. Με λίγα λόγια, φημολογείται εντόνως πως η Honda πρότεινε να μετατρέψει τη Nissan σε θυγατρική της! Τα αίτια πίσω από αυτή την επιθετική κίνηση εντοπίζονται στην αβεβαιότητα της Honda, σχετικά με το πλάνο οικονομικής εξυγίανσης της Nissan. Η δεύτερη πρότεινε μια σειρά μέτρων, μεταξύ των οποίων και οι περικοπές σε θέσεις εργασίας (πάνω από 9.000 σε πρώτη φάση), η φίρμα από το Τόκιο δεν δέχτηκε, αντιπρότεινε να αναλάβει η ίδια το συμμάζεμα των ισολογισμών της Nissan (μέσω της εξαγοράς) και εκεί, χάλασε η «μαγιά».