Η Mercedes-AMG αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες στην εξέλιξη του One, όμως τελικά τα κατάφερε. Κι όχι απλά παρουσίασε το πρώτο hypercar στα χρονικά του Γερμανού κατασκευαστή, αλλά στην ουσία πέτυχε τη μεταφορά ενός κινητήρα από μονοθέσιο της Formula 1 στο δρόμο, σχεδόν αυτούσιο! Ένα επίτευγμα που, αν είσαι τυχερός και βρεθείς στη θέση του οδηγού, κανονικά ή εικονικά, προκαλεί ανατριχίλα μέχρι τελευταίας τρίχας του σώματος.
H γερμανική επίδειξη τεχνολογίας και μηχανολογίας βρέθηκε στην πίστα της Καταλονίας, όπου η Mercedes έχει πανηγυρίσει 9 νίκες ως κατασκευαστής (όχι σαν προμηθευτής κινητήρων), εκ των οποίων οι 7 τα τελευταία 8 χρόνια και οι 5 σερί (2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, όλες με τον Lewis Hamilton). Ιδανικό μέρος για να δείξει ό,τι πλησιέστερο σε F1 έχει δει αυτοκίνητο παραγωγής, τις δυνατότητές του. Και, ακόμα καλύτερα, να μας προσφέρει μια συναρπαστική βόλτα, κυριολεκτικά μέσα από τα μάτια του οδηγού.
Μια εξαιρετική helmet cam προσφέρει «πρώτο τραπέζι πίστα» το καταλανικό σιρκουί, το παραλληλόγραμμο τιμόνι του One, τα ντεσιμπέλ από τον υβριδικό 1.6 V6 twinturbo στις 11.000 σ.α.λ. και, φυσικά, την εμπειρία της «οδήγησης» ενός εκ των ταχύτερων και πιο προηγμένων τετράτροχων που έχουν κατασκευαστεί. Η συνολική απόδοση του διτούρμπινου 1.6 V6 και των 4 ηλεκτροκινητήρων φτάνει τα 1.063 άλογα, επιτρέποντας στο One να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 2,9 δλ. και στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ., με την τελική στα 352 χλμ./ώρα Σημαντικότερα, ωστόσο, είναι τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και η εξελιγμένη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη push-rod ανάρτηση, που «βεντουζάρουν» το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και λέγεται ότι «γυρίζουν» το Nurburgring σε περίπου 6 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα! Με άλλα λόγια, το One δεν ενδιαφέρεται τόσο για τελικές ή επιταχύνσεις, όσο να μετουσιώνει κάθε ικμάδα δύναμης σε ταχύτητα εντός στροφής. Και κάπως έτσι, είναι όταν το βλέπεις επί τω έργω από μέσα.