H σπανιότητα της εικονιζόμενης Pagani Huayra έγκειται στο γεγονός πως «φοράει» το βελτιωτικό πακέτο Pacchetto Tempesta, που την αγριεύει ακόμα περισσότερο.
Να θυμίσουμε πως η παραγωγή της Pagani Huayra που σταμάτησε το 2018 αρίθμησε μόλις 100 αυτοκίνητα, νούμερο που σε συνδυασμό με το Pacchetto Tempesta ενισχύουν τη μοναδικότητα της. Το αυτοκίνητο χάρη στον 6λιτρο twin-turbo V12 κινητήρα της AMG αποδίδει 730 άλογα και 1.100 Nm ροπής. Το εν λόγω kit βελτίωσης κόστιζε σχεδόν 160.000 ευρώ και σκοπός του ήταν να βελτιώσει την αεροδυναμική της Huayra. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου υπάρχει ένα νέο μεγάλο splitter, ενώ τόσο το πάτωμα, όσο κι ο πίσω διαχύτης είναι διαφορετικά από αυτά που τοποθέτησε το εργοστάσιο. Το πακέτο Tempesta αλλάζει και τις ζάντες της Huayra, μιας και έχουν τοποθετηθεί 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω, κάθε μια από τις οποίες είναι ελαφρύτερες κατά 1,1 κιλό και 2,5 κιλά αντίστοιχα. Η βελτίωση ολοκληρώνεται με την πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Ohlins.
Η εν λόγω Huayra είναι από τις πρώτες που κατασκευάστηκαν, μιας και τσούλησε τις ρόδες της από το εργοστάσιο του Pagani το 2011 και μέχρι σήμερα που βρίσκεται στην Ιαπωνία έχει καλύψει μόλις 3.532 χλμ. Το τελευταίο service το έκανε το 2019, όταν στο κοντέρ είχε 2.790 χλμ., αλλάζοντας τα απαραίτητα λάδια, φίλτρα λαδιού και καμπίνας, ενώ έκανε παράλληλα κι έναν πλήρη ηλεκτρονικό διαγνωστικό έλεγχο. Μέχρι στιγμής η υψηλότερη τιμή για την απόκτησή της αγγίζει τα 1.813.400 εκατ. ευρώ με τη δημοπρασία να κλείνει αύριο στις 21:00 το βράδυ! Όσοι έχοντες προσέλθετε!