Λίγες μέρες πριν -κανονικά- ανοίξει η εφαρμογή εκτύπωσης των τελών κυκλοφορίας στο taxisnet (τα τελευταία χρόνια γίνεται στις αρχές Νοεμβρίου), ούτε οι κυβερνώντες δεν γνωρίζουν ποιοι θα πληρώσουν και ποιοι όχι, αν θα αυξηθούν και πόσο, με ποιο τρόπο θα υπολογιστεί ενδεχόμενη αύξηση, αν θα γίνει σε συνάρτηση με την τιμή του αυτοκινήτου κ.λπ. Για ακόμα μια φορά οι κάτοχοι των αυτοκινήτων παίζονται σαν το μπαλάκι του πινγκ – πονγκ, αφού τον τελευταίο μήνα έχουμε ακούσει από τα στελέχη της κυβέρνησης ένα σωρό σενάρια.
Αρχικά είχε αναφερθεί ότι θα υπολογίζονται με βάση την τιμή του οχήματος και όχι με τις εκπομπές CO2 αλλά από το 2016, μετά από λίγες μέρες ανακοινώθηκε ότι θα παραμείνουν ίδια με πέρυσι γιατί δεν προλαβαίνουν να τα αλλάξουν, μετέπειτα ακούστηκε ότι θα πληρώσουν και όσα αυτοκίνητα απαλλάσσονταν (με εκπομπές CO2 έως 100 γρ./χλμ.) και το τελευταίο σενάριο λέει ότι θα πληρώσουν όλοι ανεξαιρέτως και μάλιστα με αυξήσεις που θα φτάνουν έως και το 30%!
Στην απεγνωσμένη αναζήτηση της κυβέρνησης για ισοδύναμα μέτρα από τον επιπλέον Φ.Π.Α που θα επιβαλλόταν στο μοσχαρίσιο κρέας και μετά πέρασε στην ιδιωτική εκπαίδευση, αλλά μετά από πολλές σκέψεις – αντιφάσεις – κολοτούμπες το ξανασκέφτηκαν, φαίνεται τελικά πως το «μάρμαρο» θα το πληρώσουν για πολλοστή φορά τα εύκολα θύματα, δηλαδή οι κάτοχοι των αυτοκινήτων. Όχι μόνο μέσω της αύξησης των τελών κυκλοφορίας, αλλά και των διοδίων και των ΚΤΕΟ.
Πάντως για κάποιους προνομιούχους λεφτά υπάρχουν και δεν χρειάζονται μειώσεις μισθών, ισοδύναμα μέτρα ή αυξήσεις φορολογίας, αφού στα κόμματα πληρώθηκε το 40% της κρατικής χρηματοδότησης, ήτοι 1.283.009,14 ευρώ για τη συμμετοχή τους στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015…