Η Ferrari παρουσιάζει τη νέα και άκρως εντυπωσιακή τόσο σε εμφάνιση όσο και σε επιδόσεις F12tdf, αποτείνοντας φόρο τιμής στον θρυλικό αγώνα αντοχής Tour De France, όπου κυριαρχούσε η Ferrari στις δεκαετίες του ΄50 και ’60 με την 250 GT Berlinetta του 1956. Συνολικά μόνο 799 Ferrari F12tdf θα κατασκευαστούν, οι οποίες φέρουν πολλές διαφορές σε σχέση με τις «απλές» F12berlinetta.
Οι αλλαγές εστιάζονται στον κινητήρα, την αεροδυναμική και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ιταλικού supercar. H Ferrari F12tdf εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.3 λτ., απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 705 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., με το 80% να είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. Το πανίσχυρο μοτέρ επιταχύνει το βάρους 1.415 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δλ., στα 0-200 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 χλμ./ώρα.
Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 125 ίππους στο λίτρο και η αναλογία κιλών/ισχύ είναι στα 1,81 κιλά/ίππο. Όσο για την κατανάλωση η ιταλική φίρμα ανακοινώνει 15,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 360 γρ./χλμ.
Εκτός από το ότι είναι ισχυρότερη κατά 40 ίππους και 15 Nm ροπής από την F12berlinetta, είναι και ελαφρύτερη κατά 110 κιλά, μέσω της εκτενούς χρήσης τμημάτων από ανθρακόνημα στο αμάξωμα και στο εσωτερικό και με τον ανασχεδιασμό των μηχανικών μερών. Νέα είναι και τα φρένα με τους κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 398x223x38 χλστ. εμπρός και 398x223x38 χλστ. πίσω, τα οποία επιβραδύνουν την Ferrari F12tdf στα 100-0 χλμ./ώρα σε 30,5 μ. και στα 200-0 χλμ./ώρα σε 121 μέτρα.
Πολλές αλλαγές έχουν γίνει και στο αμάξωμα με τους νέους αεραγωγούς και αεροδυναμικά βοηθήματα. Το νέο πίσω σπόιλερ είναι τώρα 60 χλστ. μακρύτερο και 30 χλστ. ψηλότερο, ο πίσω διαχύτης είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και περιλαμβάνει τρία ενεργά πτερύγια. Οι κάθετες δυνάμεις που ασκούνται στο αμάξωμα για τη βελτίωση της σταθερότητάς του στις υψηλές ταχύτητες είναι 230 κιλά, σχεδόν διπλάσια από εκείνη της F12berlinetta.