Δεν μπορούμε να βρούμε ησυχία πουθενά από τους κλέφτες. Σε λίγο θα πρέπει να σκανάρουμε ολόκληρο το αυτοκίνητο πριν μπούμε μέσα, μην τυχόν βρούμε τίποτα ύποπτο. Τελευταία προσθήκη στις έγνοιες, το κέρμα στην πόρτα.
Αυτή είναι η πιο πρόσφατη μέθοδος των επιτήδειων, ώστε να μας βρουν «μπόσικους» και το όχημα ευάλωτο. Το σκηνικό έχει ως εξής, είναι απλούστατο και αν δεν προσέξουμε, αποτελεσματικότατο: μας βάζει στο μάτι ο κλέφτης, έρχεται, τραβάει τη χειρολαβή της πόρτας (συνήθως αυτής του οδηγού), κατεβαίνουμε, ξεκλειδώνουμε, μπαίνουμε μέσα και μας ακολουθεί. Το κέρμα αυτό δεν επηρεάζει πουθενά τη λειτουργία του κεντρικού κλειδώματος, στο «άνοιξε». Στο «κλείσε», ωστόσο, μπορεί να φέρει την καταστροφή.
Η παρουσία του στη χειρολαβή μπλοκάρει τη λειτουργία του συστήματος, αφήνοντας το αυτοκίνητο ξεκλείδωτο. Βέβαια τα σημάδια ότι δεν κλείδωσε το αμάξι, είναι εκεί. Ούτε τα αλάρμ αναβοσβήνουν, ούτε το χαρακτηριστικό «χρακ» της κλειδαριάς ακούγεται. Το θέμα είναι να μην μας πετύχει αφηρημένους η κατάσταση, και να γίνει το κακό. Μια στοιχειώδης προσοχή χρειάζεται, προκειμένου να μην έχουμε παρατράγουδα. Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο κόλπο πιάνει στα παλαιότερης τεχνολογίας μοντέλα, καθότι στα καινούργια οι διαδικασίες είναι τόσο αυτοματοποιημένες ώστε δεν επηρεάζονται από τραβηγμένες χειρολαβές κλπ. Συνήθως, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Αν θέλουμε να είμαστε σίγουροι, καλό είναι να κάνουμε ένα τεστ μόνοι μας. Να δούμε πώς συμπεριφέρεται η κλειδαριά στη συγκεκριμένη ενέργεια, δίχως το φόβο του να μην το βρούμε στη θέση του όταν επιστρέψουμε. Προσέχουμε για να έχουμε, λοιπόν. Βλέπουμε και ακούμε τι μηνύματα μας δίνει, ή κυρίως δεν μας δίνει, το κεντρικό κλείδωμα.