Μία από τις κακές συνήθειες κάποιων οδηγών, είναι να «στραγγίζουν» το ρεζερβουάρ καυσίμου του αυτοκινήτου τους. Η οδήγηση με «λαμπάκι» μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει μακροχρόνια στον κινητήρα, ενώ η έσχατη περίπτωση είναι να αδειάσει το δοχείο καυσίμων. Εάν συμβεί αυτό μπορεί να προκληθεί ζημιά που δεν καλύπτεται από την εγγύηση του οχήματος, όπως αναφέρουν οι κατασκευαστές.
Τι πρέπει όμως να κάνετε, αν ξαφνικά το αυτοκίνητό σας σταματήσει να κινείται γιατί δεν έχει μείνει σταγόνα βενζίνης ή πετρελαίου; Καταρχήν πρέπει να προστεθούν τουλάχιστον 5 λίτρα καυσίμου για να πάρει μπρος ο κινητήρας. Εάν το όχημά σας βρίσκεται σε σημείο με μεγάλη κλίση, θα χρειαστεί περισσότερο καύσιμο.
Ίσως χρειαστεί να ανοίξετε και να κλείσετε μερικές φορές το διακόπτη του κινητήρα μετά τον ανεφοδιασμό, προκειμένου το σύστημα τροφοδοσίας να αντλήσει το καύσιμο από το ρεζερβουάρ και να το μεταφέρει στον κινητήρα. Κατά την επανεκκίνηση, ο χρόνος εκκίνησης της μίζας παρατείνεται κατά μερικά δευτερόλεπτα από το κανονικό.
Πώς γίνεται με σωστό τρόπο η πλήρωση με μπιτόνι;
Κατά τον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου του οχήματός σας με μπιτόνι, χρησιμοποιήστε το κατάλληλο πλαστικό χωνί, γιατί αν δεν είναι συμβατό μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο στόμιο.
Οι ενδεδειγμένες κινήσεις, είναι οι παρακάτω:
- Ανοίξτε τελείως το πορτάκι του ρεζερβουάρ καυσίμου.
- Τοποθετήστε πλήρως το χωνί στην είσοδο του σωλήνα πλήρωσης καυσίμου.
- Προσθέστε καύσιμο στο όχημά σας από το μπιτόνι.
- Αφαιρέστε το χωνί πλήρωσης καυσίμου.
- Κλείστε τελείως το πορτάκι του ρεζερβουάρ καυσίμου.
- Καθαρίστε την περιοχή γύρω από το πορτάκι, καθώς και το χωνί του ρεζερβουάρ καυσίμου.