Συμβουλές
Όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου -τα οποία πλέον κυκλοφορούν κατά χιλιάδες και στην χώρα μας, διαθέτουν φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων DPF (Diesel Particulate Filter), το οποίο μειώνει δραστικά τις εκπομπές βλαβερών ρύπων και καθιστά το…
Δίνοντας την προσοχή που πρέπει στην προθέρμανση του κινητήρα, περιορίζουμε την κατανάλωση καυσίμου και τα εκπεμπόμενα καυσαέρια, ενώ φροντίζουμε για τη μακροζωία του. Γι’ αυτό κάθε φορά που ξεκινάμε το αυτοκίνητό μας για τον επόμενο προορισμό μας, καλό θα είναι να έχουμε κατά νου τις παρακάτω συμβουλές για να βγούμε κερδισμένοι. Δείτε ακόμη: 5+1 σημεία […]
Κάποιες φορές, κυρίως μετά από πολύχρονη χρήση, οι αρμοί στο εμπρός καπό αλλά και στο πίσω (στο καπό του πορτμπαγκάζ) χάνουν την αρχική τους εμφάνιση και μεγαλώνουν ασύμμετρα από την μία ή την άλλη πλευρά του αμαξώματος. Η ρύθμισή τους όμως είναι πανεύκολη…
Η οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα και σε συνθήκες βροχόπτωσης εγκυμονούν πολλούς κινδύνους, τους οποίους μπορεί να ελαχιστοποιήσει και να αποφύγει κανείς αρκεί να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες. Η μειωμένη πρόσφυση λόγω του γλιστερού…
Η οδήγηση ενός αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως μάρκας, τύπου, απόδοσης κ.ο.κ., πρέπει να γίνεται πάντα με ομαλούς χειρισμούς, διαφορετικά να αρχίσουν σιγά – σιγά να εμφανίζονται προβλήματα ή να επιταχύνονται οι φυσιολογικές φθορές. Μία από αυτές…
Η οδήγηση, ως γνωστόν, είναι τέχνη. Κάθε έκφανση αυτής. Είτε μιλάμε για σβέλτους ρυθμούς (βλέπε το «ευ στρίβειν»), είτε για καθημερινούς – που κρύβουν και πολλά μυστικά. Ένα εξ αυτών, και ιδιαίτερα σημαντικό ως προς τον καταρτισμό του προϋπολογισμού, είναι η οικονομική οδήγηση. Η φιλική προς το πορτοφόλι διαχείριση κινητήρα-μετάδοσης και λοιπών συστημάτων, αποτελούν ένα […]
Ο δίσκος – πλατό του συμπλέκτη, είναι ένα από τα αναλώσιμα μέρη του αυτοκινήτου, το οποίο μας ταλαιπωρεί στο συχνό πάτημα, ειδικά στους μποτιλιαρισμένους δρόμους. Παράλληλα και αυτό ταλαιπωρείται από τον οδηγό και φθείρεται…
Τα πίσω φωτιστικά σώματα συνήθως δεν παίρνουν το μερίδιο της προσοχής που τους αναλογεί. Σύμφωνοι, τα εμπρός -κυριολεκτικά- φωτίζουν τον δρόμο μας, αλλά και τα πίσω φροντίζουν να είμαστε ορατοί από τους υπόλοιπους οδηγούς, ενώ διασφαλίζουν και την πληροφόρησή τους όταν πατάμε το φρένο. Δείτε ακόμα: Γιατί δεν αφήνουμε το πόδι στον συμπλέκτη (+video) Σε […]
Το φίλτρο καμπίνας – κλιματισμού πρέπει να αντικαθίσταται μια φορά τον χρόνο γιατί σε αυτό συσσωρεύονται και συγκρατούνται όλοι οι ρύποι της ατμόσφαιρας πριν εισέλθουν στο εσωτερικό μέσω του κλιματιστικού, αλλά και χώμα, γύρη, μικρά ξεραμένα φύλλα κ.α…
Κατά τους θερινούς καυτούς μήνες, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες ύστερα από πολύωρη έκθεσή του στον ήλιο, με κίνδυνο πρόκλησης θερμοπληξίας όταν εισέλθουμε σε αυτό. Η κατάσταση γίνεται ακόμα χειρότερη και…
Στην χώρα μας πολύ συχνά παρκάρουμε σε σημεία με ηλιοφάνεια και ειδικά στις ζεστές ημέρες η καμπίνα μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τους 60 βαθμούς κελσίου κάνοντας την κατάσταση στο εσωτερικό αφόρητη. Ας δούμε λοιπόν ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να δροσιστεί…
Κατά τους θερινούς μήνες είναι πολύ συχνό το φαινόμενο της επικόλλησης σταγόνων ρετσινιού στο αμάξωμα, οι οποίες προέρχονται κυρίως από την στάθμευση του αυτοκινήτου κάτω από πεύκα και γενικότερα κωνοφόρα δέντρα. Οι σταγόνες πρέπει να αφαιρεθούν…