Το VW Golf σε κάθε γενιά του αποτελούσε σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, λόγω της πληρότητάς του σε όλους τους καίριους τομείς. Το νέο, 8ης γενιάς Golf ανέβασε και άλλο τον πήχη όταν παρουσιάστηκε το 2019, ενσωματώνοντας υψηλότερη τεχνολογία.
Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Golf με τον γνωστό και «φορεμένο» σε πολλά μοντέλα του VW Group κινητήρα, 1.0 TSI 110 PS, με το επίπεδο εξοπλισμού Life. Η τιμή του ξεκινά από τις 25.300 ευρώ, συνοδευόμενο με όλο το πακέτο συστημάτων ανέσεων, ασφαλείας και διαφόρων ακόμα αξεσουάρ. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 8 αερόσακους, αυτόματη πέδηση, διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, adaptive cruise control, προβολείς LED, πίσω φώτα LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, οθόνη αφής 8,25 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ασύρματη φόρτιση κινητού, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πολλά ακόμη.
Το μηνιαίο μίσθωμα ξεκινά από 219 ευρώ* και αφορά χρονική διάρκεια 36 μηνών με 20.000 χλμ. το χρόνο. Η προκαταβολή είναι στις 6.000 ευρώ* και το μόνο επιπλέον έξοδο που πληρώνει ο οδηγός του είναι το καύσιμο που θα κάψει. Μέσω της προσφοράς leasing που παρέχει η Volkswagen, στα 219 ευρώ το μήνα* περιλαμβάνονται όλα τα πάγια έξοδα, όπως είναι πλήρης ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, αλλαγή ελαστικών ανά 40.000 χλμ., πλήρης συντήρηση και επισκευή, αυτοκίνητο αντικατάστασης και οδική βοήθεια.
Σχετικά με τον τρικύλινδρο turbo 1.0 TSI κινητήρα, αποδίδει 110 ίππους και 200 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με τη VW, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 202 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. (79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. Το νέο VW Golf εντυπωσιάζει με το πάτημά του στο δρόμο, χάρη στον πολύ πετυχημένο συνδυασμό άνεσης, σταθερότητας και άριστης ποιότητας κύλισης.
Το 8ης γενιάς Golf μπορεί εξωτερικά να ακολουθεί τις γραμμές των προγενέστερων μοντέλων σε μια πιο σύγχρονη μορφή, όμως το εσωτερικό του είναι τελείως αλλαγμένο. Σε αυτό κυριαρχεί το ενιαίο πάνελ με τις δύο οθόνες και τα χειριστήρια αφής. Αυτά ενισχύουν την high-tech εικόνα του αυτοκινήτου, όμως από την άλλη πλευρά δεν είναι ότι καλύτερο από πλευράς εργονομίας. Όσον αφορά την ποιότητα, βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Στον τομέα των χώρων, τέσσερα άτομα θα βολευτούν εύκολα, έχοντας στη διάθεσή τους ένα απλά ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 381 λίτρων.
Τιμές χωρίς Φ.Π.Α.