To Fiesta αποτελούσε για πολλά χρόνια το best seller μοντέλο της Ford, ωστόσο δεν απέκτησε διάδοχο και πέρυσι σταμάτησε η παραγωγή του. Παρόλα αυτά ακόμα διατίθενται κάποια λίγα ετοιμοπαράδοτα τελευταία αυτοκίνητα. Όλα αφορούν την σπορ έκδοση ST-Line με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη Powershift.
Οι τιμές τους κυμαίνονται μεταξύ 23.060 ευρώ έως 23.482 ευρώ (ανάλογα με τα πρόσθετα), ενώ οι επιλογές χρωμάτων είναι το κόκκινο Race Red και το μαύρο Agante Black. Ο εξοπλισμός που περιλαμβάνουν είναι υπερπλήρης σε όλα τα επίπεδα και μεταξύ άλλων ανήκουν στάνταρ τα εξής:
- 6 αερόσακοι
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Οθόνη 8 ιντσών
- Αυτόματος κλιματισμός
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων
- Αναγνώριση πινακίδων
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- Αισθητήρες στάθμευσης πίσω
- Σπορ προφυλακτήρες ST-Line
Το μικρό Ford με τα τονισμένα σπορτίφ χαρακτηριστικά κινείται από τον πολύ καλό σε όλους τους τομείς mild hybrid 1.000άρη turbo κινητήρα, απόδοσης 125 ίππων και 170 Nm ροπής (210 Nm με e-assist). Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V προσφέρει έξτρα παροχή δύναμης 16 ίππων μέσω της ενσωματωμένης γεννήτριας – μίζας, που αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει άριστη ελαστικότητα και τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το supermini (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ.) και καταναλώνει 6,5 λτ./100 χλμ. Λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2 των 114 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Με το Powershift η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστα, ενώ επιδόσεις, κατανάλωση και CO2 είναι κοντά στα επίπεδα του χειροκίνητου κιβωτίου.
Το Fiesta ST-Line δεν είναι δυναμικό μόνο ως προς την εμφάνιση και τις επιδόσεις που προσφέρει, αλλά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Το γεροδεμένο του πλαίσιο σε συνδυασμό με το σφιχτό σετάρισμα των χαμηλωμένων αναρτήσεων εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές και μπόλικη πρόσφυση μαζί με τις 17άρες ζάντες και τα χαμηλού προφίλ – φαρδιά ελαστικά. Παρά τον σπορτίφ προσανατολισμό του, το αυτοκίνητο περνά με ομαλό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να «κοπανάνε» οι αναρτήσεις. Σίγουρα δεν είναι το πιο άνετο supermini, ωστόσο δεν θα ενοχλήσει ιδιαίτερα στους γεμάτους ανωμαλίες ελληνικούς δρόμους.