Το δημοφιλές και ιδιαίτερα αγαπημένο και στην ελληνική αγορά μικρό μοντέλο της Suzuki, το Swift, προσφέρεται τώρα με διπλό υβριδικό όφελος. Αυτό προκύπτει από τον Hybrid κινητήρα και τις εκπτώσεις που ισχύουν από το πρόγραμμα Hybrid For U. Μέσω της εν λόγω προωθητικής ενέργειας, όλα τα Swift Hybrid διατίθενται με έκπτωση που φτάνει έως τα 640 ευρώ και σε τιμές που ξεκινούν από μόλις 13.190 ευρώ.
Ο υποψήφιος αγοραστής του Swift έχει να επιλέξει μεταξύ πολλών εκδόσεων, όπως επίσης με αυτόματο κιβώτιο CVT και με τετρακίνηση. Για τους πιο «ενθουσιώδεις» οδηγούς υπάρχει και το Swift Sport Hybrid με τον 1.400άρη turbo κινητήρα των 129 ίππων. Πιο αναλυτικά, οι τιμές του Suzuki Swift Hybrid με το όφελος Hybrid For U διαμορφώνονται ως εξής ανά έκδοση:
- 1.2 GL Hybrid 83 hp: Τιμή από 13.190 ευρώ
- 1.2 GL+ Hybrid 83 hp: Τιμή από 14.640 ευρώ
- 1.2 GLX Hybrid 83 hp: Τιμή από 16.060 ευρώ
- 1.2 GL+ Hybrid 83 hp 4WD: Τιμή από 15.750 ευρώ
- 1.2 GLX Hybrid 83 hp 4WD: Τιμή από 16.960 ευρώ
- 1.2 GL Hybrid 83 hp CVT: Τιμή από 14.600 ευρώ
- 1.2 GL+ Hybrid 83 hp CVT: Τιμή από 16.060 ευρώ
- 1.2 GLX Hybrid 83 hp CVT: Τιμή από 17.470 ευρώ
- 1.4 Sport Hybrid 129 hp: Τιμή από 20.520 ευρώ
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, από τη βασική έκδοση GL περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition, ράδιο/CD/MP3, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, Adaptive Cruise Control κ.λπ. Ακόμα πιο πλήρες σε εξοπλισμό και σε συμφέρουσες τιμές πωλείται το Swift στην έκδοση GL+ με τον εξής επιπλέον εξοπλισμό: Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Όσον αφορά τον 1.200άρη υβριδικό κινητήρα, είναι ιδανικός για το Swift, καθώς το κινεί άνετα και είναι ολιγαρκής σε καύσιμο, ενώ με εκπομπές CO2 106 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Πιο αναλυτικά, το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής στις 2.800 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,1 δλ. η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ.
Σύμμαχος του οδηγού κατά την κίνηση του οχήματος και ειδικά στην πόλη, αποτελεί το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Αυτό αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια ISG και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η ηλεκτρογεννήτρια επιτρέπει την αθόρυβη και ομαλή επανεκκίνηση του κινητήρα (Auto Start Stop), ενώ υποστηρίζει το θερμικό μοτέρ κατά η εκκίνηση ή την επιτάχυνση. Επίσης, η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα, κάθε φορά που ο οδηγός φρενάρει ή αφήνει το πόδι του από το γκάζι.