Το νέο και πληθωρικό SUV της Opel, το Grandland αποτελεί τη ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας. Προσφέρει μεγάλες ανέσεις, πλούσιο εξοπλισμό, ανώτερες τεχνολογίες και διατίθεται με μηχανικά σύνολα βενζίνης 48V Hybrid και Plug-in Hybrid, καθώς και αμιγώς ηλεκτρικό. Στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκεται το 1.2 Turbo 145 hp EDCT6 48V Hybrid, το οποίο τώρα προσφέρεται σε ακόμα πιο χαμηλή τιμή που το καθιστά πιο ανταγωνιστικό στα C-SUV, αν και με μήκος που φτάνει τα 4,65 μέτρα είναι πιο κοντά στα D-SUV.
Νέο Opel Grandland από 31.900 ευρώ

Σε νέα μειωμένη τιμή προσφέρεται το Opel Grandland, ξεκινώντας από τις 31.900 ευρώ, έναντι 35.200 ευρώ στον τιμοκατάλογο, που σημαίνει ότι το άμεσο κέρδος για τον πελάτη είναι 3.300 ευρώ. Τιμή που είναι πολύ ανταγωνιστική για τα δεδομένα των πιο μεγάλων μικρομεσαίων SUV, αφού τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Παράλληλα από την αρχική του έκδοση διαθέτει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και στο 48V Hybrid μηχανικό σύνολο που δίνει τη δυνατότητα και ηλεκτρικής κίνησης. Επίσης, από την εισαγωγική του έκδοση δεν παρουσιάζει καμία έλλειψη στον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, φώτα LED εμπρός και πίσω, εσωτερικό καθρέπτη αυτόματης σκίασης, αισθητήρες φωτός και βροχής, infotainment με οθόνη 10 ιντσών, ψηφιακή οθόνη οδηγού 10 ιντσών, Adaptive Cruise Control, είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, διζωνικό κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Παράλληλα συνοδεύεται με εγγύηση για 5 χρόνια και 5ετή οδική βοήθεια.
Επιβλητικό εξωτερικά και γενναιόδωρο εσωτερικά

Το νέο Opel Grandland εντυπωσιάζει αμέσως με το πληθωρικό του παρουσιαστικό, τόσο από τη δυναμικότητα που αποπνέει, όσο και από τις αυξημένες του διαστάσεις (μήκος 4.650 χλστ., πλάτος 1.905 χλστ., ύψος 1.640 χλστ. και μεταξόνιο 2.784 χλστ.). Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του με τη στιβαρή αίσθηση που ενισχύεται από τις ευθείες γραμμές, τις επίπεδες επιφάνειες, τα γεωμετρικά σχήματα και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Μαλακά σε υφή υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, ενώ μαζί με τις υφασμάτινες επενδύσεις και τη γεροδεμένη συναρμογή ικανοποιεί και τους πλέον απαιτητικούς. Στα σημεία αναφοράς της καμπίνας του νέου Grandland ανήκει και η μεγάλη ευρυχωρία για όλους. Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις έχουν αξιοποιηθεί πλήρως, εξασφαλίζοντας άνετη φιλοξενία μέχρι 5 ψηλών επιβατών, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια. Επίσης, τα 550 λίτρα του πλήρως εκμεταλλεύσιμου χώρου αποσκευών χωράνε πολλά πράγματα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων επεκτείνεται έως τα 1.671 λίτρα.
Ταξιδιάρικο και με επάρκεια ισχύος

Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, το νέο Opel Grandland διαθέτει στιβαρή συνολικά αίσθηση και είναι πολύ άνετο στο δρόμο. Γεγονός που συμβάλλουν και τα αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Damping), που προσαρμόζουν αυτόματα το βαθμό απόσβεσης αναλόγως οδοστρώματος και στυλ οδήγησης. Έτσι το κορυφαίο SUV της Opel επιτυγχάνει μια αξιοσημείωτη ισορροπία μεταξύ απορρόφησης κραδασμών κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και κλίσεων του αμαξώματος σε διαδρομές με στροφές. Αυτές διατηρούνται σε πολύ λογικά επίπεδα για το συνολικό του όγκο, ενώ οι ευθείες των αυτοκινητόδρομων είναι… βούτυρο στο ψωμί του, αφού διανύει ξεκούραστα πολλά χιλιόμετρα.
Βασικός κινητήρας που τοποθετείται στο νέο Grandland είναι ο 48V Hybrid με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Καρδιά του εξηλεκτρισμένου συστήματος αποτελεί ο γνωστός 1.200άρης 3κύλινδρος turbo που λειτουργεί σε κύκλο Miller και αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ίππων και τα 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα δύναμη παρέχεται από το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων EDCT6. Το ηλεκτρικό μοτέρ λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V των 0,432kWh ωφέλιμης χωρητικότητας (ονομαστική 0,9 kWh). Σε χαμηλές ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας έτσι τις απαιτήσεις σε βενζίνη και τις εκπομπές ρύπων. Στην πόλη πετυχαίνει καταναλώσεις μέχρι και κάτω από 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ η μέση τιμή δοκιμής διαμορφώθηκε στα 7,4 λτ./100 χλμ. Με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 79 ευρώ. Από πλευράς επιδόσεων, το ραφιναρισμένο αυτό μοτέρ φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 202 χλμ./ώρα.





















































