Η Renault μειώνει κατά 50% το ΦΠΑ όλων των εκδόσεων του Clio, που σημαίνει ότι ο πελάτης θα λαμβάνει έκπτωση ίση με το μισό της αξίας του ΦΠΑ στην τιμή τιμοκαταλόγου, ανά έκδοση. Το μέγιστο όφελος φτάνει το ποσό των 3.000 ευρώ, ενώ ανεξαρτήτως μοντέλου όλη η γκάμα του Renault Clio πλαισιώνεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, μαζί με 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν ασφάλιση για ένα 6μηνο.
Το νέο Renault Clio με το σημαντικό αυτό κέρδος διατίθεται με την πιο πλούσια γκάμα κινητήρων της κατηγορίας, αφού περιλαμβάνει τα μοτέρ αμιγώς βενζίνης 1.0 SCe 65 & 1.0 TCe 90, το διπλού καυσίμου 1.0 TCe 100 LPG), το πετρελαίου 1.5 Blue dCi 100 και το full υβριδικό 1.6 E-Tech full hybrid 145. Μεταξύ αυτών, μια ιδανική ισορροπία τιμής και κατανάλωσης καυσίμου προσφέρει το LPG, γιατί με το μισό ΦΠΑ η τιμή της αρχικής έκδοσης πέφτει λίγο πιο κάτω από τις 20.000 ευρώ, ενώ το υγραέριο είναι πάμφθηνο. Το Clio LPG πωλείται σε τιμή αντίστοιχη ή και χαμηλότερη από ανταγωνιστικά supermini με κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή υβριδικά, από τα οποία εξασφαλίζει μεγαλύτερο κέρδος σε κόστος καυσίμου.
Πιο αναλυτικά, ο γνωστός και δημοφιλής τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 TCe διπλού καυσίμου αποδίδει 100 άλογα και 170 Nm με το υγραέριο ή 91 hp και 160 Nm με τη βενζίνη. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι η εγκατάσταση του κιτ υγραερίου γίνεται από το εργοστάσιο παραγωγής του μοντέλου και καλύπτεται πλήρως από όλες τις εγγυήσεις της Renault. Επίσης, η δεξαμενή υγραερίου των 32 λίτρων που είναι τοποθετημένη στη θέση της ρεζέρβας δε μειώνει τη χωρητικότητα του μεγάλου πορτ μπαγκάζ των 391 λίτρων, συν του ότι υπάρχει και το ρεζερβουάρ βενζίνης των 39 λίτρων.
Το Renault Clio LPG καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 9 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή υγραερίου στα 0,868 ευρώ/λτ., το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι κάτω από 8 ευρώ. Με τη βενζίνη η κατανάλωση είναι πιο χαμηλή στα 7 λτ./100 χλμ., ωστόσο λόγω της ακριβότερης 95άρας αμόλυβδης στα 1,864 ευρώ/λτ. το κόστος ανεβαίνει στα 13 ευρώ/100 χλμ. Κοινώς, στα 1.000 χιλιόμετρα ο οδηγός γλιτώνει 50 ευρώ με τη χρήση του LPG ή κερδίζει σχεδόν 60 λίτρα υγραερίου! Παράλληλα, με το LPG ο κινητήρας αποδίδει περισσότερη ισχύ και εξασφαλίζει γρηγορότερες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. έναντι 12,5 δλ. με τη βενζίνη).
Εκτός από πολύ οικονομικό σε κατανάλωση με το υγραέριο, το ανανεωμένο Clio με τον πιο δυναμικό σχεδιασμό εξωτερικά, διακρίνεται και για την πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Το γαλλικό supermini εστιάζει στην άνεση και στη σιγουριά που παρέχει στην οδήγηση, δίνοντας συνολικά την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό που γίνεται άμεσα αντιληπτό και στο εσωτερικό του, χάρη και στα μαλακά σε υφή υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και στις επενδύσεις των εμπρός θυρών. Επιπλέον, τέσσερις επιβάτες θα μετακινηθούν δίχως παραχωρήσεις, ακόμα και όταν πρόκειται για πιο ψηλούς, μιας και στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός.