To best seller αυτοκίνητο στην Ευρώπη φέτος και πρώτο σε πωλήσεις λιανικής από το 2017, το Dacia Sandero, προσφέρεται τώρα στην Ελλάδα με το κλειδί στο χέρι -δηλαδή χωρίς άλλες χρεώσεις- και με όφελος για τον πελάτη έως 1.325 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί κανείς να αποκτήσει το νέο Sandero, καταβάλλοντας μόνο το ποσό της εκάστοτε λιανικής τιμής (βάσει τιμοκαταλόγου), χωρίς να χρεωθεί με τέλη κυκλοφορίας (όπου υπάρχουν), έξοδα έκδοσης πινακίδων, έξοδα μεταφορικών και προετοιμασίας αυτοκίνητου, καθώς και με την αξία του μεταλλικού/πέρλα/ειδικής επεξεργασίας χρώματος. Επιπλέον, η γκάμα Sandero πλαισιώνεται με 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης, και 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.
Τώρα, το Dacia Sandero διατίθεται στην πολύ χαμηλή, τελική τιμή των 15.900 ευρώ (με την έκπτωση των 550 ευρώ), στην έκδοση 1.0 TCe 90 Expression λευκού χρώματος. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, προβολείς ομίχλης και αισθητήρας φώτων.
Ο 1.0 turbo κινητήρας των 91 ίππων στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και 160 Nm στις 2.100-3.750 σ.α.λ. ταιριάζει κατάλληλα στο Sandero, εξασφαλίζοντας σβελτάδα και χαμηλή κατανάλωση. Με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο επιταχύνει το αμάξωμα 4,1 μέτρων μήκους και βάρους 1.048 κιλών στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ., φτάνει τα 174 χλμ./ώρα τελικής, καίει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 118 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται και με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η ροπή είναι ελαφρώς μειωμένη στα 142 Nm στις 1.750-4.500 σ.α.λ., η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 169 χλμ./ώρα. Η Dacia ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,7-6,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 128-140 γρ./χλμ. Η τιμή του Sandero 1.0 TCe 90 CVT Expression με το κλειδί στο χέρι ορίζεται στις 19.850 ευρώ.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το Dacia Sandero ECO-G 100 στην τελική τιμή των 18.220 ευρώ. Ο κινητήρας διπλού καυσίμου αποδίδει 91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη ή 100 PS και 170 Nm με το υγραέριο. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. και αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα τελικής, με το 5τάχυτο κιβώτιο. Με το LPG καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 8,2 λτ./100 χλμ., τα οποία σε κόστος ισοδυναμούν με μόνο 7€/100 χλμ. (με 0,868 μέση πανελλαδική τιμή LPG). Με τη βενζίνη καίει 6,3 λτ./100 χλμ., αλλά με τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,849€/λτ. το κόστος ανεβαίνει στα 11,6€/100 χλμ. Επίσης, για το LPG το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 40 λτ. και για τη βενζίνη 50 λτ.
Στα σημεία αναφοράς του Dacia Sandero ανήκει και η ευρυχωρία του εσωτερικού, αφού είναι επιπέδου μικρομεσαίου χάτσμπακ. Όλοι οι φιλοξενούμενοι κάθονται άνετα, έχοντας στη διάθεσή τους μπόλικο αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Κορυφαίο στα supermini είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων. Το Sandero εστιάζει στην άνεση και στο δρόμο, όπου οι μαλακές αναρτήσεις του είναι «βάλσαμο» για τους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους.